×

قانون الحاق سه تبصره به قانون شرایط انتخاب قضات مصوب اردیبهشت 1361

قانون الحاق سه تبصره به قانون شرایط انتخاب قضات مصوب اردیبهشت 1361

قانون-الحاق-سه-تبصره-به-قانون-شرایط-انتخاب-قضات-مصوب-اردیبهشت-1361

وکیل


ماده واحده - تبصره های زیر به عنوان تبصره های 9 و 10 و 11 به قانون شرایط انتخاب قضات مصوب اردیبهشت 1361 اضافه می شود:
تبصره 9 - حداکثر سن استخدامی مذکور در بند الف ماده 14 قانون استخدام کشوری و تبصره های آن شامل قضات دادگستری نمی گردد، مفاد این تبصره از تاریخ 22/11/1357 قابل اجرا است .
تبصره 10 - قضات دادگستری از شمول ماده 77 قانون استخدام کشوری مستثنی می باشند و آن قسمت از ماده 10 قانون متمم سازمان دادگستری و اصلاح قسمتی از لایحه قانونی اصول تشکیلات دادگستری و استخدام قضات مصوب شهریور ماه 1335 و اصلاحات بعدی که راجع است به سن بازنشستگی قضات دیوان عالی کشور و همچنین آن قسمت از تبصره ماده 6 قانون راجع به اصلاح یعنی مواد لوایح مربوط به اصول تشکیلات دادگستری مصوب اردیبهشت 1339 که مربوط به سن بازنشستگی رییس و اعضا دادگاه عالی انتظامی و تجدید نظر است لغو می گردد.
تبصره 11 - مادام که حقوق بازنشستگی قضات به ماخذ یک سی ام آخرین حقوق ضربدر سنوات خدمت پرداخت می گردد، از حقوق ماهانه قضاتی که با داشتن سی سال سابقه خدمت همچنان شاغل هستند کسور بازنشستگی (اعم از سهم کارمند دولت ) دریافت نخواهد شد.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز یکشنبه بیست و هشتم فروردین ماه یک هزار و سیصد و شصت و هفت مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 19/2/1367 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1367/01/28

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.