×

قانون الحاق یک تبصره به عنوان تبصره 2 به ماده 39 قانون استخدام کشوری

قانون الحاق یک تبصره به عنوان تبصره 2 به ماده 39 قانون استخدام کشوری

قانون-الحاق-یک-تبصره-به-عنوان-تبصره-2-به-ماده-39-قانون-استخدام-کشوری
ماده واحده - به منظور بهره وری بیشتر از نیروی انسانی متخصص و کارآمد در نقاط محروم و بد آب و هوا، تبصره زیر به عنوان تبصره 2 به ماده 39 قانون استخدام کشوری اضافه می گردد.
"تبصره 2 - مستخدمینی که بنا به ضرورت و تشخیص وزارتخانه ها و موسسات دولتی مشمول این قانون و شرکت های دولتی بیش از پنج سال در نقاط محروم و بد آب و هوا خدمت نمایند، مشمول محدودیت زمانی موضوع بند "ت " نخواهند بود
و فوق العاده محل خدمت طبق مقررات مربوط به آنان پرداخت خواهد شد." ضمنا در صورتی که در مقررات مورد عمل سایر موسسات و شرکت های دولتی که دارای مقررات استخدامی خاص می باشند و یا شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است برای پرداخت فوق العاده محل خدمت در نقاط محروم و بد آب و هوا، از لحاظ زمانی محدودیت پیش بینی شده باشد، مشمول حکم این قانون خواهند بود. نقاط محروم و بد آب و هوا توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با همکاری وزارت برنامه و بودجه تهیه و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه علنی روز پنجشنبه پنجم خرداد ماه یک هزار و سیصد و شصت و هفت مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 12/3/1367 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1367/03/05

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.