×

قانون اصلاح بند ب ماده (39) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین

قانون اصلاح بند ب ماده (39) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین

قانون-اصلاح-بند-ب-ماده-(39)-قانون-وصول-برخی-از-درآمدهای-دولت-و-مصرف-آن-در-موارد-معین
ماده واحده - بند "ب " ماده (39) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین به شرح ذیل اصلاح می گردد:
ب - درآمد واریزی فوق به شرح ذیل اختصاص داده می شود:
1 - معادل درآمد واریزی واحدهای صنعتی و معدنی تحت پوشش وزارت صنایع ، در اختیار وزارت صنایع و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و وزارتخانه های فرهنگ و آموزش عالی و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی .
2 - معادل درآمد واریزی واحدهای صنعتی و معدنی تحت پوشش وزارت معادن و فلزات در اختیار وزارت معادن و فلزات و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و وزارتخانه های فرهنگ و آموزش عالی و بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت تا برای اجرای طرح های تحقیقاتی و آموزشی تخصصی وزارتخانه های صنایع و معادن و فلزات و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در جهت بهبود کیفیت تولیدات داخلی و کارآیی صنایع و معادن کشور به منظور رسیدن به خودکفایی در امر صنایع و معادن کشور به مصرف برسد.
سهم هر یک از دستگاه های موضوع جزهای (1) و (2) این بند از محل اعتبار مصوب ردیف فوق در هر سال به میزان مورد نیاز بر اساس اولویت ها و اهداف و سیاست ها و خطمشی های قانون برنامه پنج ساله توسعه ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قانون بودجه کل کشور توسط سازمان برنامه و بودجه تعیین و ابلاغ خواهد شد.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و هفتاد و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 1/3/1375 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رییس مجلس شورای اسلامی - علی اکبر ناطق نوری




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1375/02/17

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.