×

قانون مقررات اداری و استخدامی ستاد مرکزی هیاتهای هفت نفره واگذاری و احیا اراضی

قانون مقررات اداری و استخدامی ستاد مرکزی هیاتهای هفت نفره واگذاری و احیا اراضی

قانون-مقررات-اداری-و-استخدامی-ستاد-مرکزی-هیاتهای-هفت-نفره-واگذاری-و-احیا-اراضی

وکیل


ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون ستاد مرکزی و هیاتهای 7 نفره واگذاری و احیا اراضی که بر اساس مصوبات شورای انقلاب جمهوری اسلامی به وجود آمده و وظایف موضوع مصوبات شورای انقلاب و مجلس شورای اسلامی در خارج از محدوده قانونی شهرها را به عهده دارند از نظر مقررات اداری و استخدامی مشمول مواد 36 الی 87 قانون مقررات مالی و اداری استخدامی و تشکیلات جهاد سازندگی و اصلاحات بعدی آن پس از ملحوظ داشتن موارد ذیل خواهند بود.
1 - در کلیه موارد مزبور به جای وزیر جهاد سازندگی وزیر کشاورزی و به جای شورای مرکزی و جهاد ستاد مرکزی و هیاتهای هفت نفره واگذاری و احیا اراضی بر حسب مورد قرار داده شود.
2 - اعضا ستاد و هیاتها در خصوص آموزشهای تخصصی ، بیمه درمانی و صندوق تامین معذوریت از کار و ازکارافتادگی و وظیفه با پرداخت هزینه های مربوط از امکانات وزارت جهاد سازندگی استفاده خواهند کرد.
3 - تشکیلات ستاد و هیاتها به پیشنهاد ستاد مرکزی به تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواهد رسید.
4 - در مواردی که در انطباق مقررات موضوع این قانون با وضعیت استخدامی اعضا هیاتها ابهامی بروز کند پیشنهاد مشترک ستاد مرکزی و سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تصویب هیات وزیران ملاک عمل خواهد بود.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ ششم مرداد ماه یک هزار و سیصد و هفتاد مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 13/5/1370 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رئیس مجلس شورای اسلامی - مهدی کروبی

نوع : قانون

شماره انتشار : 13540

تاریخ تصویب : 1370/05/06

تاریخ ابلاغ : 1370/06/14

دستگاه اجرایی : وزارت جهاد كشاورزی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.