×

قانون شمول قانون استخدام کشوری به کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی

قانون شمول قانون استخدام کشوری به کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی

قانون-شمول-قانون-استخدام-کشوری-به-کارکنان-سازمان-تبلیغات-اسلامی

وکیل


ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون سازمان تبلیغات اسلامی که تحت نظر مقام معظم رهبری اداره می شود و از این پس در این قانون سازمان نامیده می شود مشمول قانون استخدام کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و اصلاحات بعد آن ها و سایر مقررات مربوط به مستخدمین رسمی مشمول قانون استخدام کشوری بوده و کارکنان دایمی و تمام وقت آن به مستخدم رسمی تبدیل وضع می یابند.
تبصره 1 - سوابق خدمت تمام وقت کارکنان یاد شده در سازمان در تاریخ تصویب این قانون ، از لحاظ افزایش سنواتی ، بازنشستگی و وظیفه با پرداخت کسور بازنشستگی مربوط به سهم کارمند و کارفرما قابل احتساب است و سوابق مزبور از لحاظ تجربی به منظور ارتقا گروه در حکم سابقه خدمت دولتی تلقی گردیده و بر اساس مقررات عمومی طرح طبقه بندی مشاغل و ضوابط مورد عمل ملاک محاسبه قرار می گیرد.
تبصره 2 - کسور بازنشستگی سهم کارفرما، سازمان به صورت یکجا توسط دولت تامین و در قوانین بودجه سنواتی کل کشور پیش بینی و به صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود. کسور بازنشستگی سهم کارمند نیز طبق مقررات محاسبه و هر ماه به صندوق یاد شده پرداخت می شود.
تبصره 3 - کارکنان سازمان به هنگام تبدیل وضع ، از شرط حداکثر سن مقرر در بند "الف " ماده (14) قانون استخدام کشوری معاف هستند، مشروط به اینکه هنگام استخدام در سازمان ، سن آنان از حداکثر یاد شده تجاوز نکرده باشد.
تبصره 4 - سازمان مکلف است ظرف مدت سه ماه تشکیلات تفصیلی خود را با قید کلیه پست های سازمانی تهیه نموده و پس از تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور نسبت به اجرای مفاد این قانون اقدام نماید.
تبصره 5 - آیین نامه اجرایی این قانون مشتمل بر چگونگی تبدیل وضع کارکنان ، چگونگی محاسبه کسور بازنشستگی سهم کارمند و کارفرما و انتقال کسور بازنشستگی ، بیمه و سایر موارد مربوط حداکثر ظرف دو ماه از تاریخ تصویب این قانون بنا به پیشنهاد سازمان و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور به تصویب هیات وزیران می رسد.
تبصره 6 - کلیه قوانین و مقررات مغایر با این قانون لغو می گردد. قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و شش تبصره در جلسه روز سه شنبه یازدهم
اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و هفتاد و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 25/2/1375 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رییس مجلس شورای اسلامی - علی اکبر ناطق نوری




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1375/02/11

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.