×

کلیه دستگاههای مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت

کلیه دستگاههای مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت

کلیه-دستگاههای-مشمول-قانون-نظام-هماهنگ-پرداخت-کارکنان-دولت
شماره 767 / د ش /1 31/4/1374

مصوبه شورای عالی اداری
شورای عالی اداری در شصت و یکمین جلسه مورخ 27/4/1374 بنا به پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی کشور در راستای ایجاد هماهنگی و اعمال نظارت استانداران و فرمانداران بر امور اجرایی استانها و به منظور ارتقا سطح پویایی و افزایش توانمندی واحدهای استانی و شهرستانی و نیز تشویق مدیران لایق و شایسته، طرح ارزشیابی مدیران کل استانها ، روسای سازمانهای مستقر در استانها ، روسای ادارات شهرستانها را به شرح زیر تصویب نمود :
1 ـ عملکرد و نحوه انجام وظایف مدیران کل استانها ، روسای سازمانهای مستقر در استانها ، روسای ادارات شهرستانها ئ عناوین مشابه که در این مصوبه مسئولان اجرایی نامیده می شوند علاوه بر ارزشیابی توسط دستگاههای ذیربط ، بر اساس معیارهای خاص بوسیله استانداران و فرماندهان ذیربط نیز مورد سنجش قرار می گیرد .
2 ـ استانداران و فرمانداران مکلفند در آغاز دوره ارزشیابی ( فروردین ماه هر سال ) انتظارات خود را در چهار چوب معیارهای ارزشیابی مندرج در دستورالعمل موضوع این مصوبه به منظور ایجاد هماهنگی مطلوب میان فعالیتهای استانی و شهرستانی ، در جلسه مشترکی به اطلاع مسئولان اجرایی برسانند .
3 ـ میزان مشارکت استانداران و فرمانداران در ارزشیابی مسئولان اجرایی به میزان یک سوم کل نمرات ارزشیابی خواهد بود که نتایج آنرا مستقیماً برای وزراء روسای سازمانهای دولتی ارسال خواهند نمود .
4 ـ وزراء و روسای سازمانهای دولتی با اعمال دو سوم کل نمرات ارزشیابی و ملحوظ داشتن ارزشیابی استانداران و فرمانداران ، نمره نهایی هر یک از مسئولان اجرایی ذیربط را تعیین خواهند نمود و این نتایج در تصمیمات اداری عمل قرار خواهد گرفت .
5 ـ سازمان امور اداری و استخدامی کشور ظرف مدت سه ماه ضوابط و دستورالعمل های لازم را تهیه و به دستگاههای مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت ابلاغ می نماید .
6 ـ سازمان امور اداری و استخدامی کشور مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این مصوبه را بعهده خواهد داشت .
معاون رییس جمهور و دبیر شورای عالی اداری ـ سید محمد میر محمدی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 14684

تاریخ تصویب : 1374/04/27

تاریخ ابلاغ : 1374/05/15

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.