×

تصویبنامه راجع به تعیین ضوابط پرداخت حقوق و مزایای کارکنان سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

تصویبنامه راجع به تعیین ضوابط پرداخت حقوق و مزایای کارکنان سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

تصویبنامه-راجع-به-تعیین-ضوابط-پرداخت-حقوق-و-مزایای-کارکنان-سازمان-بنادر-و-کشتیرانی-جمهوری-اسلامی-ایران

وکیل


شماره 17866/ت 152 ه 23/5/1372

سازمان اور اداری و استخدامی کشور
هیات وزیران در جلسه مورخ 6/5/1372بنا به پیشنهاد شماره 1/72144-6مورخ 23/3/1372سازمان بنادر و کشتیرانی و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور به اسناد ماده (12) قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت – مصوب 1370-تصویب نمود:
ضوابط پرداخت حقوق و مزایای کارکنان سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر تعیین می شود :
ماده1-جدول تخصیص مشاغل مستخدمین مشاغل آیین نامه به گروههای ورودی بر اساس مدرک تحصیلی همانند جدول موضوع ماده(2)آیین نامه اجرایی قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت موضوع تصویبنامه شماره 57350/ت 473ه مورخ 18/11/1370 می باشد .
تبصره1-دارندگان مدرک تحصیلی دوره اول متوسطه و دیپلم کامل متوسطه که تستی یکی از مشاغل رسته امور بندری و کشتیرانی و سایر مشاغل مرتبط به مشاغل مزبور را به عهده دارند با تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور از یک گروه بالاتر برخودار خواهند شد .
تبصره2-سازمان بنادر و کشتیرانی مکلف است طرحهای طبقه بندی مشاغل مربوط با توجه به موارد (1و3)قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان پرداخت کند و پس از تصویب هیات عامل و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور به اجراءدر آورد .هر گونه تغییر در گروه ورودی موکول به پیشنهاد سازمان بنادر و کشتیرانی و تعیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تصویب هیات وزیران خواهد بود .
ماده2-ضریب افزایش سنواتی در زمان تطبیق وضع (1/1/71)برابر سه درصد خواهدبود و برای سالهای بعد بر اساس بند هفت تصویبنامه شماره 15159/ت 57ه مورخ 17/3/1372عمل خواهد شد .
ماده3-میزان فوق العاده شغل مستخدمین سازمان بنادر و کشتیرانی با درصد حقوق مبنا تعیین می شود .
تبصره1-فوق العاده شغل متصدیان مشاغل مدیریت وسرپرستی علاوه برفوق العاده شغل موضوع این ماده حداکثر تا 25در صد حقوق مبنای آنان قابل افزایش است .
تبصره2-فوق العاده شغل آن دسته از مستخدمینی که تصدی مشاغل تخصصی و تحقیقی یا آموزشی را به عهده دارند علاوه بر موارد فوق تا 25 در صد حقوق مبنا قابل افزایش است .
تبصره3-پرداخت فوق العاده شغل موضوع ماده (3)این آیین نامه و تبصره های (1و2)طبق ضوابطی خواهد بود که توسط سازمان بنادر و کشتیرانی تهیه شده و به تصویب شورای حقوق و دستمزد خواهد رسید .
ماده4-سازمان بنادر و کشتیرانی موظف است طرح استاندارد مشاغل اختصاصی خود راتهیه و پس از تصویب هیات عامل و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور به اجرا در آورد .تعیین میزان فوق العاده کارانه تا حداکثر 100درصد حقوق مبنای مستخدمین با شورای حقوق و دستمزد خواهد بود .
ماده5-سازمان بنادر و کشتیرانی می تواند فوق العاده خاص موضوع ماده (6)قانون نظام هماهنگ پرداخت را به شرح زیر پرداخت نماید :
الف –کادر عملیات بندری و دریایی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می باشند حداکثر تا 100درصد حقوق مبنا و فوق العاده شغل .
ب-متصدیان مشاغل رسته های فنی ومهندسی و فرابری داده ها که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می باشند حداکثر تا 100درصد حقوق مبنا .
ج- متصدیان سایر مشاغل که در بنا در خدمت می نمایند حداکثر تا 100درصد حقوق مبنا .
ضوابط پرداخت فوق العاده خاص توسط سازمان بنادر و کشتیرانی تهیه شده و به تصویب شورای حقوق و دستمزد خواهد رسید .
ماده6-در صورتی که حقوق و مزایای مستخدمین سازمان بنادر و کشتیرانی در زمان تطبیق وضع (1/1/71)از حقوق و مزایای آنان قبل از تاریخ مزبور که طبق مقررات قانونی دریافت می کرده اند کمتر شود ،ما به التفاوت ،تحت عنوان تفاوت تطبیق به آنان قابل پرداخت است .
ماده7-از تاریخ اجرای این تصویبنامه (1/1/71)مواد مغایر در آیین نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی ملغی می باشد .
معاون اول رئیس جمهور –حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1372/05/06

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.