×

آئین نامه اجرائی ردیف 1 بند الف تبصره 26 قانون بودجه سال 1366 کل کشور

آئین نامه اجرائی ردیف 1 بند الف تبصره 26 قانون بودجه سال 1366 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-ردیف-1-بند-الف-تبصره-26-قانون-بودجه-سال-1366-کل-کشور شماره 2370/ت 30 31/1/1366

وزارت دفاع
هیات وزیران در جلسه مورخ 5/1/1366بنا به پیشنهاد و تایید وزارتین دفاع و امور اقتصادی و دارایی آیین نامه اجرایی ردیف 1 بندالف تبصره 26 قانون بودجه سال 1366 که طی نامه شماره 286ـ1، وزارت برنامه و بودجه ارایه شده بود را به شرح زیر تصویب نمودند:

ماده 1ـ عواید موضوع ردیف 1بند الف تبصره 26 قانون بودجه سال 1366 عبارتند از :
الف ـ فروش ضایعات غیر قابل مصرف جیره غذایی پرسنل شامل نان خشک و چربی اضافی گوشت و غذا و حلب و گونی و کارتون خالی از هر قبیل .
ب ـ روغن سوخته و ضایعات غیر قابل استفاده از سرویس وسایل نقلیه موتوری و قوطی و حلب و بشکه های خالی غیر قابل مصرف مربوط.
پ ـ فضولات پادگانی از قبیل پهن و فضله کبوتران و سایر فضولات حیوانی .
ث ـدرآمدهایی که طبق مقررات مربوط از فعالیتهای رفاهی از قبیل آرایشگاه و بوفه و باشگاه و خیاط خانه و سینما و عکاسخانه و خشکشویی و مهمانسرا واردگاههای استراحت ، عاید می گردد.
ماده 2ـ عواید موضوع ماده 1این آیین نامه به حسابهایی که بنا به تقاضای وزارت دفاع توسط خزانه به همین منظور افتتتاح شده یا می شود واریز خواهد شد.
حسابهای مذکور غیر قابل برداشت بوده آن در پانزدهم و پایان هرماه به حساب تمرکز وجوه خزانه که به همین منظور توسط خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده و یا می شود منتقل خواهد شد تا ترتیبی که خزانه معین می کند به حساب درآمد عمومی واریز گردد.
ماده 3ـاعتبار موضوع این آیین نامه حداکثر تا میزان حداکثر تامیزان پنجاه درصد وجوه خزانه موضوع ماده 2این آیین نامه و سقف اعتبار ردیف 1بند الف تبصره 26قانون بودجه سال 1366بنا به پیشنهاد وزیر دفاع و تایید وزارت برنامه و بودجه و تصویب هیات وزیران از محل اعتبار تخصیص یافته ردیف 503001قانون بودجه سال جاری تعیین و ابلاغ خواهد شد.
ماده 4ـوجوه لازم برای انجام هزینه های موضوع این آیین نامه از محل اعتبار موضوع ماده 3 بادرخواست وجه ذیحساب وزارت دفاع بحسابی که به همین منظور از طرف خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده یا می شود واریز خواهد شد.استفاده از حساب مذکور با امضای مشترک وزیر دفاع یا مقام مجاز از طرف ایشان و ذیحساب و زارت مذکور مجاز میباشد.
ماده 5ـسهمیه یگانها و پایگاهها و پادگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران از محل اعتبار موضوع این آیین نامه با توجه به وجوه واریزی آنها به حساب تمرکز وجوه خزانه بنا به پیشنهاد ستاد مشترک و موافقت وزیر تعیین و به حساب داراییهای مربوط واریز خواهد شد.
ماده 6ـ اعتبار موضوع این آیین نامه جهت کمک به پرسنل وظیفه بی بضاعت که دارای عایله تحت تکفل می باشند و یا جهت پرسنل وظیفه ای که ترخیص می گردند و بضاعت تهیه لباس راندارند با رعایت مقررات موجود قابل مصرف خواهد بود.
تبصره ـحداکثر کمک موضوع این ماده به افراد مشمول آن معادل چهل هزار ریال در سال خواهد بود.
نخست وزیر ـمیر حسین موسوی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 12281

تاریخ تصویب : 1366/01/05

تاریخ ابلاغ : 1366/02/10

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.