×

آئین نامه اجرائی ردیف 2بندالف تبصره 26 قانون بودجه سال 1366 کل کشور

آئین نامه اجرائی ردیف 2بندالف تبصره 26 قانون بودجه سال 1366 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-ردیف-2بندالف-تبصره-26-قانون-بودجه-سال-1366-کل-کشور

وکیل

شماره 2366 31/1/1366

وزارت دفاع /ن 27
هیات وزیران در جلسه مورخ 5/1/1366بنا به پیشنهاد و تایید وزارتین دفاع و امور اقتصادی و دارایی آیین نامه اجرایی ردیف 2 بند الف تبصره 26قانون بودجه سال 1366کل کشور که طی نامه شماره 286ـ1 وزارت برنامه و بودجه ارایه شده بود را به شرح زیر تصویب
نمودند:

ماده 1ـبه وزارت دفاع اجازه داده می شود تامیزان یکصدمیلیون ریال از اعتبارات ردیف 503001قسمت چهارم قانون بودجه سال 1366از محل درآمدهای حاصله از فعالیتهای کشاورزی ودامپروری نیروهای سه گانه به حساب خزانه داریکل واریز میگرددبا رعایت مفاداین آیین نامه براساس مقررات عمومی دولت نماید.
ماده 2ـکلیه درامدهای حاصل از فروش محصولات کشاورزی و دامپروری ناشی از فعالیتهای مذکور توسط خزانه افتتاح شده یا می شود واریز خواهدشد.حسابهای مذکور غیر قابل برداشت بوده وموجودی آنها در پانزدهم و پایان هر ماه به حساب تمرکز وجوه خزانه که به همین منظور توسط خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده و یا می شود منتقل خواهد شد تا به ترتیبی که خزانه معین می کند به حساب درآمدهای عمومی واریزگردد.
ماده 3ـوجوه لازم برای انجام هزینه های موضوع این آیین نامه حداکثر تا میزان 40درصدوجوه واریز شده به حساب تمرکز وجوه موضوع ماده 2این آیین نامه از محل اهتبار مصوب ردیف 503001قانون بودجه سال 1366تامین ودراختیار وزارت دفاع قرار خواهد گرفت .
ماده 4ـسهمیه نیروها از محل اعتبار موضوع این آیین نامه با توجه به لیست وجوه واریز شده به خزانه بنا به پیشنهاد ستاد مشترک و موافقت وزیر دفاع تعیین و واگذار می گردد.
ماده 5ـاعتبارات دریافتی موضوع این آیین نامه به مصرف خریدبذر،کود،سم وسایرداروهای لازم موردلزوم کشاورزی و دامپروری و همچنین خریدطیوردام ،نهال ،قلمه وسایل وابزار کشاورزی و قطعات ماشین آلات کشاورزی و دامپروری ،تراکتورو هزینه های حفر چاه و خدمات مانند تسطیح زمین ،شخم و تعمیرات وسایل وادوات کشاورزی و دامپروری و کشت و برداشت خواهد رسید.
ماده 6(نحوه مشارکت پرسنل در فعالیتهای کشاورزی به نحوی خواهد بود که موجبات کاهش توان رزمی را فراهم ننموده وحتی الامکان این امر عام المنفعه با شرکت پرسنل مشروحه زیر انجام خواهدشد:
الفـپرسنل سازمانی معاونتهای جهادخودکفایی نیروها.
ب ـدرصورت ضرورت درساعات خدوت و غیر خدمت از پرسنل غیر سازمانی به صورت جهادی به نحوی که به وظیفه اصلی آن لطمه ای واردنیاورد.
نخست وزیرـمیرحسین موسوی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 12281

تاریخ تصویب : 1366/01/05

تاریخ ابلاغ : 1366/02/10

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.