×

آئین نامه اجرائی قانون احتساب سوابق خدمت روحانیان شاغل در نیروهای مسلح

آئین نامه اجرائی قانون احتساب سوابق خدمت روحانیان شاغل در نیروهای مسلح

آئین-نامه-اجرائی-قانون-احتساب-سوابق-خدمت-روحانیان-شاغل-در-نیروهای-مسلح
شماره 54713/ت 16710هـ 29/2/1376

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
هیأت وزیران در جلسه مورخ 21/2/1376 بنا به پیشنهاد شماره 852-13/106/162 مورخ 20/3/1375 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به استناد تبصره ماده واحده قانون احتساب سوابق خدمت روحانیان شاغل در نیروهای مسلح – مصوب 1374 – آئین نامه اجرائی قانون یادشده را به شرح زیر تصویب نمود :

ماده 1- پس از محاسبه سوابق خدمت روحانیان شاغل از لحاظ پرداخت کسور بیمه و بازنشستگی توسط مراجع ذی ربط در نیروهای مسلح، دستگاههای مربوط موظفند تا پرداخت کامل کسور یادشده، هر ساله یک دهم کسور گذشته را (اعم از سهم فرد و سهم دولت) حسب مورد به صندوق بازنشستگی مربوط در نیروهای مسلح واریز کنند.
ماده 2- مراجع ذی ربط در نیروهای مسلح موظفند آمار روحانیان مشمول این آئین نامه را به صندوق بیمه و بازنشستگی ذی ربط در نیروهای مسلح اعلام کنند. صندوقهای مربوط نیز هر ساله اعتبار مورد نیاز را به منظور پیش بینی در بودجه سالیانه به دولت اعلام می کنند.
ماده 3- میزان کسور بازنشستگی سنوات گذشته تا تاریخ 1/7/1374 معادل 10% حقوق و مزایای ماهانه به عنوان سهم فرد به علاوه معادل آن به عنوان سهم دولت و کسور بیمه سنوات یادشده معادل (1%) حقوق و مزایای ماهانه به عنوان سهم فرد و (2%) به عنوان سهم دولت بر مبنای حقوق و مزایای تاریخ 1/7/1374 روحانیان مشمول این آئین نامه محاسبه و به ترتیب مقرر در ماده (1) این آئین نامه پرداخت می شود.
تبصره 1- کسور بیمه و بازنشستگی بعد از تاریخ 1/7/1374 براساس حقوق و مزایای متعلقه به مشمولان این آئین نامه محاسبه و کسر می شود.
تبصره 2- میزان کسور بیمه و بازنشستگی سوابق قبلی خدمت روحانیان مشمول این آئین نامه که در زمان تصویب قانون در تابعیت صندوق دیگری هستند، پس از همترازی با کادر ثابت براساس مفاد این ماده محاسبه و حسب در خواست ذی نفع به صندوق جدید منتقل می شود.
معاون اول رئیس جمهور - حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1376/02/21

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.