×

صورت حساب

همه چیز درباره " صورت حساب "

صورت حساب

سلام - جناب سعادت نیا بر اساس فرمایشی که فرمودید که سوال قبل رو در اینجا مطرح کنم تا در آرشیو شما قرار بگیرد .دوباره همان متن را اینجا ارسال میکنم. --- سلام جناب سعادت نیا . وقت بخیر . ممنون از زحمات شما - جناب سعادت نیا سوالی داشتم حقوقی مزاحم شدم در صورتی که براتون مقدور هست ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید. ببخشید اگر کمی طولانی هست. جناب سعادت نیا یک موردی برای ما پیش آمده خیلی ذهیت مارو مشغول کرده. جناب سعادت نیا موضوع از این قرار است که. 8 ماه پیش یکی از چاپ خانه های بزرگ و مهم دولتی در پی وضع بد بازار و مشکلات اقتصادی دچار ضعف بسیاری شده بود . داماد ما با روابط بالایی که داشت یک کار خیلی تک و منحصر به فرد رو به این چاپ خانه معرفی کرد- چیزی که در بازار و جاهای دیگر مرسوم است هم پورسانت کار هست که به اون شخص سوم داده میشه برای معرفی کار. و تقریبا د ر همه جاهای دنیا به بازار یاب پورسانتی بابت معرفی کار داده میشه .داماد ما وقتی این کارو می خواست به این چاپ خانه دولتی معرفی کنه صحبت کرد که آیا پورسانت تا زمانی که کار به صورت دائم در این چاپ خانه ادامه پیدا کند پورسانت دریافت می کنه یا خیر و اونها هم که از برزگی و تک بودن کار خبری نداشتند گفتند ( بخش سفارشات آنجا ) گفتند که بله تا زمانی که کار رو شما معرفی کرده باشید و در اینجا تولید شود - این صحبت فقط لفظی بوده و جایی کتبی ثبت نشده.( البته 2نفر از مسئولین بخش های دیگر در آنجا حضور داشتند و شاهد بودند که مسئول سفارشات گفته که تا زمانی که کار اینجا زده شه پورسانت شما پرداخت میشه.) شما پورسانت خودتون رو دریافت میکنید. به صورت توافقی ( نه کتبی ) چیزی که در بازار مرسوم و عرف هست 5% صورت حساب به غیر از موارد مصرفی رو ماه به ماه به صورت پورسانت پرداخت کردند تا این ماه . حالا این چاپ خانه دولتی زیر همه حرف های خودش زده با اینکه همه جا معرفت کاری باید مد نظر باشد اینکار رو نکردند و می گویند شما فقط تا 1 سال می تونید پورسانت دریافت کنید. و این خلاف صحبت اولیه و چیزی که در بازار و دیگر جاها رسم است شده . کار بزرگ است و تقریبا درامد ثابت ماهانه 20 تا 30 میلیون برای این چاپ خانه دولتی دارد. که 95% این چاپ خانه سود میکرد و 5%هم به داماد ما پورستانت می دادند حالا که چاپ خانه میبینه کار به صورت دائم داره اونجا میاد وبا کارفرما قرار داد بستند می خواد زیر حرف های خودش بزنه و اون 5% پورستانت رو هم نده جناب سعادت نیا آیا این بر خلاف معرفت کاری نیست؟آیا داماد ما می تونه از قانون اقدام کنه؟ از مسئول سفارشات آنجا شکایت کنه؟ این چاپ خانه می خواد حق کسی که برای آنها درامد زایی و بازایابی کرده رو ندهند جناب سعادت نیا این مورد درامد خانواده ی داماد ما بوده و با این کار دارند حق داماد ما رو نمی دهند آیا راهی هست؟. ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید کمک بسیار بزرگی به بنده خواهید کرد بازم شرمنده مزاحم شدم.

درود جناب اصغری عزیز سابا پاسخ عرض شد از طریق آوای دل اگر امکان دارد پاسخ ارسالی را به این سایت ارسال نمائید تا در آرشیو بماند و در زمان بررسی های مجدد مورد استناد قرار گیرد....مانا باشید اگر فرمایشی بود بفرمائید در خدمت هستم

مشاهده پاسخ کامل

سلام. در یک معامله خرید کالا وجه مربوطه از سوی خریدار پرداخت شده اما کالا از سوی شرکت فروشنده تحویل نشده است متاسفانه قرارداد مکتوب موجود نیست اما کپی چک صادره همراه با امضا فروشنده به عنوان رسید و صورت حساب بانک موجود است. آیا راهی برای احیای حقوق اینجانب هست؟

با سلام: اثبات هرادعا مستلزم وجود ادله دعوا مطابق

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.