جهت مشاوره تلفنی با وکیل با شماره 09124521946 در تماس باشید.

سوال حقوقی خود را مطرح نمایید

1سوال

سلام وقت بخیر_ احتراما" به عرض میرسانم شخصی با داشتن وکالت اقدام به فروش قطعه زمینی به شرکتی جهت انجام مشارکت مینماید،‌پس از گذشت چند سال و اختلاف بین شرکا ، ایشان که خود مدیرعامل این شرکت بوده در سال 93 اقدام به انتقال زمین به نام خود مینماید که بر همین اساس ، اینجانب اقدام به شکایت کیفری فروش مال غیر نمودم که در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 دادگستری اصفهان ، ایشان را مشمول بند 3 ماده 258 قانون تجارت دانسته و به یکسال حبس محکوم مینماید در همین بین اینجانب نسبت به انحلال شرکت نیز شکایت و حکم به انحلال شرکت نیز صادر و قطعی شده است ،،، سوال پیش آمده اینجاست اول اینکه :در خصوص گرفتن سهم خودم از زمین مطرح شده که در حال حاضر کل سند زمین به نام فرد یاد شده است میتوانم ابطال سند ایشان را راسا" از دادگاه بخواهم یا اینکه چون زمین طی قرار دادی به شرکت منحله فعلی و سهامداران آن فروخته شده باید دادخواست از طریق مدیر تصفیه اقدام شود؟ دوم اینکه: آیا باید ابطال سند زمین از دادگاه خواسته شود یا ابطال وکالتی که طی آن ایشان توانسته زمین را به نام خود انتقال دهد البته توضیح اینکه ایشان بعد از فروش زمین وکالت خود را به همان شرکن تفویض نموده؟ و اما در آخر اینکه آیا میتوانم اجرت المثل زمین را هم از تاریخی که به نام این فرد شده از دادگاه مطالبه و درخواست نمایم؟

2پاسخ

سلام سمت شما در ارتباط با شکایت کیفری معلوم نیست؟ ...

مشاهده پاسخ کامل


1سوال

با سلام بنده در سال 94 بعنوان مدیرعامل یک شرکت صنعتی راکد منصوب شدم لیکن بدلیل عدم توانایی صاحبان در تامین سرمایه لازم جهت راه اندازی شرکت و عدم تامین منابع مالی و عدم دریافت 8 ماه حقوق و مزایا خودم و پرسنل رسما استعفا نموده و استعفا را تقدیم رییس هیت مدیره و بازرس قانونی کردم و طی جلسه هیئت مدیره نیز رسما این استعفا پذیرفته شد . لیکن پس از گذشت بیش از 30 ماه از این موضوع ( علیرغم ارائه اظهار نامه قضایی به اعضا هیئت مدیره و صاحبان سهام ) هنوز هیچ شخصی را جایگزین اینجانب منصوب ننموده اند و در ثبت شرکتها کماکان نام بنده بعنوان مدیر عامل ثبت میباشد . سوال اینجاست با توجه به مراتب فوق و عدم پرداخت مالیات تکلیفی و قانونی در این مدت و دوره 10 ماهه اینجانب و قبل از آن آیا مسائل حقوقی و مالیاتی گریبانگیر بنده خواهد بود ؟ و آیا بنده باید اقدام قضایی علیه کارفرما انجام بدهم یا خیر ؟

2پاسخ

سلام با توجه به اعلام استعفا و پذیرش آن از طرف هیات مدیره مسئولیتی متوجه شما نیست و قاعدتا چون قبل از پایان مدت مدیریت مدیر عامل این اتفاق صورت گرفته بایستی ...

مشاهده پاسخ کامل


1سوال

سلام من مدیرمالی اداری یه شرکت بودم تا 25مردادماه.مدیرعامل تغییر کرد و اولین نفری که حکم اخراج صاردشد برای من بود تو دو نویت من اول اسنادومدارک اداری رو تحویل دادم-ازجمله کلید های اتاقم و به دستور مدیرعامل قفل اتاق تغییرکرد و یه روز دیگه اسنادومدارک مالی یعنی من منتظر میشدم تا همکارای جدید بیان بعد با هردوتا شون میرفتم تو اتاق پس کلید نداشتم مدیرعامل گفته یود هر کسی که مدارک و اسناد رو تحویل میگیره اصلا امضا نکنید و من با نامه ریز اسنادتحوسلی رو به مدیرعامل تحویل یدم مسئول دفترشون محبت کرد و زمان دادنه نامه و پیوست ها مهر ورد به دبیرخانه زد حتی زمانی که من میخواستم از شزکت برم بیرون همه وسایل شخصی منو حتی توکیفمو گشتن و یه تعدادی زونکن همراهم بود که ماله مدیرعامل قبلی بود که اونارو گذاشتم شرکت مه بعدا راننده مدیرعامل قبلی اونارو تحویل داد تا اینجا من چیزی از شرکت بیرون نبردم.دوربین های شرکت هم مشخصه زیر میزم حدودا100تا برگه باطله بود که من معمولا اونارو برای گزارش گیری خودم استفاده می کردم.من به همکارای جدید گفتم اینا برگه باطلس و اونا هم گفتند نمیخواییم پاره کم منم پاره کردم بعد من همه بچه ها رو بیرون کردند -حدودا 9نفر-الا نگهبانی و مسئول دفترمدیرعامل . من رفتم اداره کار شکایت کردم و درنهایت آذرماه حکم پرداخت بیمه و تسویه قرداد تا پایان اسفند ماه صادر شد. به یکباره متوجه شدم شرکت از من بابت خیانت در امانت شکایت کرده و الان دارم شاهد میبرم دادگاه اتهام :بیرون بردن اسناد ومدارک شرکت، پاره کردن اسناد ومدارک شرکت، مزاحمت تلفنی همه اینها تو پرونده نوشته شده اما متهم به خیانت درامانت هستم شاهدای شرکت شدن نگهبان و اون دوتا نیروی جدید-مگهبان شهادت داده مه من میخواستم زونکن ببرم بیرون که نبردم.اصلا نگفته که من بردم همه شاهدا ذینفع شرکت هستند یعنی حقوق بگیر درصورتی که من اصلا مدارک شرکتو میخوام چکار؟؟؟؟ تا الان 5نفر از همکارای اخراج شده اومدن شهادت دادند. من چکارکنم ؟

2پاسخ

با سلام معمولا کارفرماها برای عدم پرداخت حقوق کارگر به هر ترفندی متوسل می شوند . ویکی از راهها همین موارد می باشد تا زمانی که شما کارمند شرکت بوده اید دسترسی داشتن به مدارک مشکلی ایجاد نمی کند و تا زمانی که تحویل و تحول نکرده اید هم مشکلی ایجاد نمی شود . ...

مشاهده پاسخ کامل


1سوال

با سلام و عرض ادب خدمت سروران گرامی در دیماه سال گذشته به پیشنهاد یکی از دوستان جهت تصدی سمت مدیربازرگانی به شرکت بازرگانی نوین رفتم و پس از برگذاری چندین جلسه مقرر شد که یک شرکت جدید بنام ایساتیس ثبت شده و سه نفر از اعضای شرکت بازرگانی نوین به عنوان عضو هیئت مدیره و من نیز به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ایساتیس مشغول بکار گردیم (کپی سند و مقدار سهم الشرکه و اساسنامه دستی موجود است ) قرارشد محل شرکت همان محل شرکت نوین باشد و به عبارتی شرکت نوین از آنجا به محل جدید منتقل گردد که این امر نیز هیچوقت اتفاق نیوفتاد ، مختصر عرض کنم بعد از چندماه کار کردن در قالب این شرکت که هیچوقت نه ثبت شد و نه آگهی روزنامه شد و نه اصلا موجودیتی قانونی داشت ( چون تمام چکها بنام مدیرعامل شرکت نوین بود ، سندهای اجاره ی انبار ، خرید خودرو و کلا هر سندی که دال بر پرداخت بود بنام همان آقا بود و شرکت ایساتیس نه حساب بانکی داشت و نه هیچ مدرکی که نشان از بودنش کند ) این شرکت از هم پاشید و رئیس هیئت مدیره هم از جمع خارج شد و نتیجه این شد که همه بعنوان کارمند برگردیم به همان شرکت نوین و با شرایط جدید : من شدم مدیربازرگانی و یکی دیگر از اعضا شد مدیر انبار و مدیرعامل هم که از اول همان آقا بودند در سمت خود ابقا شدند ( ظاهرا افراد خاصی در هیئت مدیره این شرکت بودند که من خودم شخصا از وجود یا نبود آنها بی اطلاعم ) مشکلی هم بابت انتقال اسناد نبود چون عملا هیچ سندی وجود نداشت و تمامی حسابها و اسناد و مدارک خرید و اجاره بنام ایشان بود و مالیات هم واقعا خبر ندارم که میدهند یا نه چون من دفاتر پلمپ شده مالی و ... را تا کنون بنام آن شرکت ندیدم . حال مشکل اینجاست که پس از گذشت یکسال دوباره این شرکت هم دچار مشکلات مالی شده و به همین من ضمن استعفاء در تاریخ 93/11/11 درخواست قطع همکاری کردم و استعفاء خود را نیز به مدیرعامل شرکت تحویل دادم. اما اصل مشکل : در زمان توافق بابت ثبت شرکت مقرر شد که هریک از کارکنان یک فقره چک بعنوان چک ضمانت به شخص مدیرعامل شرکت نوین تحویل نماید که به همین دلیل کلیه کارکنان از 20 میلیون الی 300 میلیون چک بدون تاریخ و در وجه شرکت بازرگانی نوین به شخص مدیرعامل آن شرکت تحویل دادند ( کپی شماره چکها به همراه لیست افراد با امضاء آقای مدیرعامل و مدیرمالی موجود است ) و این در حالیست که این شرکت در طی این مدت نه چک 300 میلیونی ضمانت من را عودت داده و نه حتی قراردادی برای انجام کار با من منعقد نموده که حداقل در آن علت دریافت این چک بدون تاریخ را قید کند ، من یکسال بدلیل همین چک و اینکه قراردادی درکار نبود با تمام مشقات در آن شرکت بودم ولی الان واقعا دیگه نمیتونم عمرم رو بیهوده و بخاطر ترس از اون چک تو اون شرکت هدر بدم . بگذریم ، عرض می کردم که در تاریخ 92/11/22 یک فقره چک بدون تاریخ و دروجه بازرگانی نوین به مبلغ 300 میلیون تومان از بنده گرفتند ( کپی چک بدون تاریخ و رسید واحد مالی به همراه تاریخی که واحد مالی چک را از من دریافت نموده موجود است ) چون من در هیچ قراردادی یا رسید و یا سندی هیچ تعهدی مبنی بر هرچیزی که بتوان به واسطه عدم انجام آن این چک را به اجرا گذاشت نداده ام ( هیچ پولی به حساب من واریز نشده ، هیچ خریدی با امضاء من انجام نشده و هیچ پرداختی نیز با امضاء من صورت نگرفته ) اکنون شنیده ام که تهدید کرده اند اگر برای ادامه کار به شرکت بازنگردم چک را به بانک می فرستند و قطعا حکم جلب خواهند گرفت حال از شما راهنمایی می خواهم که : 1 - چگونه میتوانم اثبات کنم که چک بابت ضمانت بوده است ؟ 2- وقتی قراردادی با من نبسته اند که شرایط کار و تعهدات من در آن مشخص باشد چگونه میشود این چک را بدلیل عدم حسن انجام کار یا ضمانت به بانک برد ؟ 3- چک حدود یکسال پیش ( باتوجه به رسید دستی و تاریخ واحد مالی ) صادر شده است که تا کنون به من عودت نشده است ، چگونه میتوانم این چک را پس بگیرم؟ 4- و اینکه آیا این چک کیفری هست یا نه و اگر کیفری هست من به چه مدارکی برای اثبات بی گناهی ام نیازمندم؟ از اینکه این مطلب را مطالعه فرمودید و مرا راهنمائی می فرمائید صمیمانه متشکرم

2پاسخ

متن ومندرجات چک مهم است در هرصورت در صورت عدم قید تضمین در مندرجات چک می توانید از شهادت ...

مشاهده پاسخ کامل


1سوال

با سلام من با توجه به عدم توافق جهت تمدید قرارداد و مشکلات شخصی، از ابتدای خرداد ماه سال جاری اقدام به ترک شرکتی که در آن مشغول کار بودم گرفتم. قرارداد قبلی من تا پایان سال 92 بود و بدین ترتیب از ابتدای سال 93 به مدت دو ماه بدون قرارداد مشغول بودم و با توجه به عدم انعقاد قرارداد جدید در این دو ماه، به انعقاد قرارداد جدید ناامید شدم. برای فروردین 93 بیمه و حقوق دریافت شد اما برای اردیبهشت، حقوق و بیمه پرداخت نشده و تسویه حساب نیز انجام نشده. ابتدای انعقاد قرارداد، از من تعهدی گرفته شده است که در زیر لینک آن را برای شما قرار داده ام. با توجه به تعهد و خروج من از شرکت، مدیرعامل من را تهدید به شکایت کرده است که من با خروج خود از شرکت شرکت را متضرر کرده ام زیرا آنها روی حضور من در شرکت حساب کرده بودند و به من آموزش فنی جهت کار داده اند. حال سوال من این است آیا این تعهد من را ملزم به حضور در شرکت با هر شرایط مالی و کاری میکند؟ اگر اینطور است آیا من حکم غلام حلقه به گوش در شرکت را خواهم داشت که هر حرفی بزنند من باید بپذیرم؟ در صورت شکایت شرکت از من چه کاری میتوانم برای دفاع از خود بکنم؟ من به تازگی متاهل شده ام و این قضیه به یک کابوس برای من تبدیل شده است که می تواند آینده من را به شدت تحت تاثیر منفی قرار دهد. خواهشمندم من را راهنمایی بفرمایید. متن تعهد : http://bayanbox.ir/id/4084103936458865412 تصویر سفته : http://bayanbox.ir/id/8256940455101293981

2پاسخ

چنانچه اثبات شود که نقض تعهد ازجانب شمااست اگر مباشرت شما شرط نباشد طرف قرارداد شما می تواند وفق ...

مشاهده پاسخ کامل



1سوال

ا سلام در یک شرکت تعاونی مسکن پس از تغییر هیئت مدیره و مدیر عامل، مدیر عامل سابق در خصوص حقوق مزایای خود علیه شرکت طرح دعوی می نماید. خواسته ایشان علاوه بر حقوق بر مبنای مصوبه مجمع عمومی، عیدی، پاداش، مرخصی استفاده نشده و موارد مربوط به قانون کار نیز می باشد. حقوق ایشان بر اساس مصوبه مجمع ماهیانه 250 هزار تومان بوده و جمعا 30 ماه کارکرد داشته که جمعا هفت میلیون و پانصد هزار تومان می شود و پنج میلیون و چهارصد هزار تومان نیز دریافتی داشته است و با این حساب مانده طلب ایشان دو میلیون و صد هزار تومان می باشد. اکنون سوال این است: 1- آیا آیتم های حقوقی قانون کار شامل ایشان میشود؟ 2- آیا خسارت تاخیر در تادیه شامل ایشان میشود؟ 3- اگر خسارت تاخیر در تادیه شامل میشود مبنای محاسبه آن با توجه به اینکه مطالبات ایشان بر اساس حقوق ماهیانه حادث شده و جمعا این مبلغ بوجود آمده، چگونه است؟ 4- از آنجاییکه ایشان خود مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بوده و می بایست در خصوص پرداخت حقوق در زمان خود اقدام می نمودند و اکنون این سهل انگاری باعث ضرر و زیان به شرکت می شود آیا میتوان دادگاه را در خصوص عدم تعلق خسارت تاخیر در تادیه به ایشان قانع نمود و یا اینکه بر علیه ایشان طرح دعوی نمود؟ ممنون میشوم اگر استنادات قانونی نیز بیان شود. با تشکر مجدد

2پاسخ

اسلام به نظر می رسد رابطه میان مدیرعامل و شرکت تجاری رابطه کارگری و کارفرمایی موضوع قانون کار نبوده و مسئولیت وی در مقابل شرکت همان مسئولیت وکیل در مقابل موکل می باشد . همچنین طبق لایحه ...

مشاهده پاسخ کامل


1سوال

باسلام- احتراماً به استحضار می رساند من مدت دوسال در یک شرکت حمل ونقل با مسئولیت محدود به عنوان مدیر عامل خارج از سهام انتخاب شدم. طبق روزنامه رسمی امضای تمامی قراردادها و عقود اسلامی و چک و سفته تنها با امضای رئیس هیئت مدیره که از سهامداران شرکت بوده و با مهر شرکت اعتبار داشت. من تنها امضای نامه های اداری را به همراه مهر شرکت امضا می کردم. شرکت در همین ایام یک وام یکصد میلیون تومانی از یکی از بانکهای دولتی گرفت. برای وثیقه وام خود هم از یک ملک استفاده کرد. من هیچ مدرکی مبنی بر درخواست وام و یا اوراق وام در بانک را امضا نکردم . چون طبق روزنامه رسمی هیچگونه سمتی در این خصوص نداشتم. مبلغ وام هم توسط رئیس هیئت مدیره به استناد چک مبلغ را از حساب خارج کرد. من بعد از مدتی استعفاء و از شرکت خارج شدم( صور تجلسه موافقت استعفاء من نیز موجود است) بعد از من هم شرکت مدیرعامل دیگری انتخاب و به فعالیت خود مشغول است. من چند ماه برای درخواست جسابچاری به بانکی مراجعه کردم و بانک از اسم من استعلام کرد. پاسخ استعلام بسیار وحشتناک بود. بانک پرداخت کننده آمده بود اصل و سود معوقه را یکجا به حساب شخصی من ثبت کرده بود. من پیگیر موضوع شدم وتمامی مدارک و روزنامه رسمی و درخواست استعفا و صورتجلسه پذیرش استعفا را به بانک دادم و گفتم من مدرکی برای وام امضا نکرد. ولی بانک گفت به نام شما اوراق امضا شده است (در صورتی من به هیچ وجه طی این چند سال به آن بانک ورود هم نکردم) بانک مدراک را برای دایره حقوقی خود نوشت و آنها پاسخ دادند پرونده برای بانک مرکزی رفته است و آنها کاری نمی توانندانجام دهند. لطفاً مرا راهنمایی فرمایید که من باید چه کنم؟ از زحمات شما بسیار سپاسگذار ، این پرونده تمامی زندگی ام را بهم زده است

2پاسخ

با سلام مستندا به ماده ۱۰۵ قانون تجارت مدیران شرکت با مسولیت محدود کلیه اختیارات لازمه را برای نمایندگی و اداره شرکت خواهند داشت مگر اینکه در اساسنامه غیر این ترتیب مقرر شده باشد بنابراین اگر به موجب ...

مشاهده پاسخ کامل


1سوال

باسلام وخسته نباشیداینجانب نماینده حقوقی شرکتی هستم که درمورخ سال89قراردادی راباسازمان مسکن جهت طراحی وساخت پروژه ای1540واحدی دراستان تهران منعقدنمودیم وپیروهمین قراردادباچندین نفربعنوان پیمانکارجزء قرارداداجرای بخشی ازکاررامنعقدنمودیم که یکی ازهمین قراردادهارادرمورخ پانزدهم آبان هشتادونه با شخصی که رفیق صمیمی پیمانکاروقت آن زمان پروژه بودمنعقدنمودیم لازم به توضیح است قراردادباامضاء قائم مقام پروژه وقت ازطرف شرکت مابسته ومطابق قراردادمقررگردیده اجرای بخشی ازکارفوندانسیونهابه این پیمانکارواگذارگردددرقراردادفی مابین شرکت مامتعهدگردیده درصورت نیازپیمانکارجزء وسایل وابزارکاردراختیارپیمانکارجزء قرارداده ودرعوض آن پانزده درصدازمبلغ کلی قراردادرا به منزله هزینه بالاسری کسرنمایدبعدازچندماه مدیرپروژه کلاازشرکت تسویه وقائم مقام ایشان توسط مدیرعامل به سمت مدیرپروژه ای منصوب میگردندهمچنین درقراردادذکرشده که پیمانکارجزء میبایستی ازافرادمتبحروباتجربه درکارخوداستفاده نمایدزیرااگرکارایشان نقص داشته وتأییدنگرددعلاوه برجریمه تحویل نیزنمیگرددحال پیمانکارجزء تعدادی ابزارکاراداری و...همچنین یک نفرمهندس وانباردارو...نیزواردکارگاه نموده وبعدازاتمام کاربرای آنهامجوزخروج ازشرکت مانیزگرفته است صورت وضعیتهای ایشان مطابق قراردادبه وی پرداخت تاایشان یعلت اتمام کاردرخواست تسویه نمودندبعدازانجام مراحل تسویه داخلی منتظرتهیه وارائه صورت وضعیت کلی خودبودندکهدرچندمرحله به شرکت مانامه نوشته وپیوست آن صورتجلسه ای باامضاء مدیرپروژه سابق ارسال نموده اندکه درآن توافق دونفره آمده پیمانکارجزء ابزارووسایل کارومهندس و...رابه کارگاه آورده ودیگرشرکت ماهزینه بالاسری ازایشان کسرننمایدحال ایشان خواستارهزینه بالاسری کسرشده ازسوی مامیباشددرصورتیکه صورت وضعیت کلی راهم امضاء نموده وبه ایشان میگوییم این صورتجلسه ازکجاآمده مااین رادرشرکتمان نداریم ایشان درجواب اعلام مینماینداگرنداریدمقصرمدیرپروژ هاتان میباشندکه اینرابه شماارائه نداده اندلازم به توضیح است تاریخ تنظیم صورتجلسه دقیقایکروزبعدازتاریخ قراردادبوده واین درصورتیست که عرف وروال ماجهت تصمیم دوباره درخصوص قراردادهابصورت الحاقیه پیوست قراردادمیشودکه دررابطه بااین قراردادچنین چیزی نیزوجودنداردخواهشمندم جوابیه ای که من میبایستی به ایشان بدهم ومطمئنادردادگاه نیزازآن دفاع نمایم راارسال وراهنماییهایلازم دراین خصوص بعمل آوریدباتشکرمعصومی

2پاسخ

باسلام دوست عزیز در پاسخ به سوال شما باید عرض کنم که چنانچه استحضار دارید در شرکتها بسته به اساسنامه هر شرکت مدیر عامل به تنهایی یا به اتفاق احد از اعضاء هیات مدیره می تواند اسناد تعهد آور شرکت را امضاء نماید و این اسناد ...

مشاهده پاسخ کامل


1سوال

با سلام، اینجانب و همسرم مدت سه سال است که در زمینه محصولات کودک فعالیت میکنیم و طی این مدت در نمایشگاه های مختلف کودک حضور داشتیم. امسال قبل از نمایشگاه دنیای اسباب بازی آموزش و سرگرمی که از 13 تا 16 بهمن 90 در خیابان حجاب اجرا شد، شرکتی با مشخصات "مرکز طراحی و دکوراسیون نمایشگاه متد" با زمینه فعالیت طراحی دکوراسیون داخلی و نمایشگاهی، مدیرعامل سید محمد نوش آبادی تلفن: 88546266 فکس: 88734505 تهران، خیابان شهید بهشتی، کوچه سرافراز، کوچه حق پرست، پلاک 8، طبقه سوم بنام "متد" و خانمی بنام خانم محمدی بارها و بارها با ما تماس گرفتند و طی یک قرار حضوری در محل شرکتشان توسط آقای نوش آبادی مدیر مجموعه ما را متقاعد کردند که غرفه سازی انجام بدهیم. ما میخواستیم با هزینه بسیار بسیار پایین حدود پانصدهزارتومان یک تزئیین ساده برای غرفه داشته باشیم ولی نهایتا طرحی با قیمت 000/680/36 ریال پیشنهاد دادند و قرارداد بستیم. روز بعد خواستیم مبلغ قرار داد را پایین بیاوریم که گفتند میتوانند غرفه را بشکل یکبار مصرف بسازند و قیمتش میشود 000/000/27 و یا بشکل بازشو که قابلیت استفاده چندین باره داشته باشد که میشود 000/000/45 ریال و نهایتا تلفنی قرار شد نسخه 000/000/45 ریالی اجرا شود در حالی که نسخه کتبی قرارداد به مبلغ 000/680/36 ریال بود.جهت اجرای قرارداد در تاریخ 06/12/90 مبلغ 000/500/22 ریال اینترنتی به کارت سید علی نوش آبادی واریز کردم و شب قبل از شروع نمایشگاه چک به مبلغ 000/500/22 ریال در وجه حامل از ما گرفتند رسید ندادند و مبلغ آن را هم وصول کردند. اما تعهدات خود را به درستی انجام ندادند: 1- بعد از دریافت وجه و پاس شدن چک کلا تماس و ارتباط با آقای نوش آبادی غیر ممکن شد. 2- جهت حل اختلاف هرچه تماس گرفتیم و ایمیل دادیم و در سایتشان کامنت گذاشتیم و زنگ زدیم امکان صحبت تلفنی و یا قرار حضوری فراهم نشد. 3- نهایتا غرفه یکبار مصرف ساختند. جای صندوق ها اشتباه بود. ارتفاع و طول و عرض میزها اشتباه بود. قرار بود میز نمایش کتاب شیب ده درجه داشته باشد و ابعاد بزرگ که همه کتابها قابل چیدن و نمایش باشند که نه ابعاد درست بود و نه شیبی درکار بود و مجبور شدیم کلی از محصولات را به نمایشگاه نیآوریم. 4- هیچیک از مواردی که گفته بودند انجام میدهند درست انجام ندادند و حتی ابعاد درست نبود و ویترینهای ما با صدمه و زور و تغییر جا شدند. به علت اشتباه های مکرر طراحی مجبور شدیم کاربری دو قسمت چپ و راست غرفه را تغییر دهیم و نتوانستیم بخش محصولات مادر و نوزاد را به نمایش بگذاریم. 5- موقع تحویل به ما ضرر زدند و در موعد مقرر غرفه را تحویل ندادند و شب شروع نمایشگاه نیروهای ما نتوانستند چیدمان محصولات را انجام دهند و نهایتا آخر شب هنوز کار غرفه سازی تمام نشده بود و نیروهای غرفه ساز را حراست سالن بیرون کرد و ما مجبور شدیم روز بعد همزمان شروع نمایشگاه چیدمان محصولات را انجام دهیم. قرار بود ساعت 16 غرفه کامل را تحویل دهند ولی ساعت 12 بامداد روز بعد هم غرفه آماده نبود. 6- آبروی ما را بردند چون در پایان نمایشگاه در موعد و زمان مقرر برای جمع کردن و باز کردن غرفه نیآمدند و وقتی از سالن مهلت یکروزه گرفتیم بازم نیآمدند و نهایتا با پیگیریهای شدید 2 نفر از بیرون سیستم خودشان فرستادند غرفه را تخریب کردند و بردند برای خودشان. درحالی که قرار بود غرفه چندبار مصرف باشد خودشان باز کنند بیاورند انبار ما و خودشان برای نمایشگاه بعدی ببرند ببندند ولی اینگونه نبود و اگر ما میدانستیم میتوانستیم به قیمت دویست هزار تومان غرفه یکبار مصرف را به نئوپانی ها بفروشیم و پیش مسئولین نمایشگاه هم بد قول نشویم. 7- از لحظه ایی که چک آخر را گرفتند تماس با ایشان غیر ممکن شد و همش دروغ و دروغ و دروغ و دروغ تحویلمان دادند. بعد از صد بار هماهنگی روزی که باید غرفه به گفته خودشان پیش ساخته را باز میکردند تا برای دفعه بعد استفاده شود. در شرکت متد هیچکس از انجام آن خبر نداشت!!!! بعد از هماهنگی های مجدد و گرفتن مهلت بازهم در روز بعد آن شخصی که باید میآمد اطلاع نداشت و هرکس گوشی را بر میداشت میگفت در جریان نیست. 8- کلا هیچکدام از تماسها و نامه ها ی ما به نتیجه نمیرسد. نمونه ایی از نامه ایی که به ایشان دادم: شما آقای نوش آبادی حدود 5 میلیون تومان از ما گرفتید که غرفه ایی با اثرگذاری بالا و قابل استفاده چند باره بسازید. 1- غرفه یکبار مصرف ساختید. 2- در زمان گفته شده تحویل ندادید و ضرر هنگفتی به ما زدید. 3- بعد از صد بار هماهنگی برای باز کردنن غرفه در موعد مقرر آن را جدا نکردید. 4- اصلا قابل باز کردن نبود و ما اشتباه کردیم که آن را 200 هزار تومان میخریدند و ندادیم و به حرف شما اعتماد کردیم. 5- بعد از دریافت وجه کلا ارتباط با شما غیر ممکن شد. 6- یک طرح رویایی نشان دادید و یک جهنم با هزاران اشکال تحویل دادید. هرچه را که گفتیم چرا در نقشه نیست گفتید در اجرا خواهد بود و نبود. قرار داد تغییر کرد و قرارداد جدید را به ما ندادند. تعداد زیادی موارد که باید انجام میشده و نشده. 1- تحویل غرفه حداقل چهارساعت قبل از ساعت 24 روز 12/11/90 2- شکل کانتر (میز اینفورمیشن) سفارش ما برای کتابها کاملا با چیزی که تحویل دادند متفاوت بود. 3- اندازه ها و ابعاد قرار داد با آنچه تحویل داده شد متفاوت بود. 4- قرار بود نایلون بیاندازند و تمیز کار کنند ولی به سالن نمایشگاه آسیب زدند. 5- نوشته های چاپ شده مثلا شعار تبلیغاتی شرکت ما به اشتباه چاپ شده بود. 6- از همه مهمتر اینکه گفتند میتوانید چندین بار از این غرفه استفاده کنید و نهایتا نجارشان گفت این قابل استفاده مجدد نیست و غرفه را نهایتا تخریب کامل کردند. متاسفانه چون قرارداد جدید را به ما ندادند و هرچه نبود گفتند در اجرا خواهد بود ما فقط یک نسخه از قرارداد بدون شماره ثبت ایشان به مبلغ 000/680/36 ریال را در دست داریم و 000/000/45 ریال پرداخت کردیم. جهت گرفتن جریمه از ایشان چه باید بکنیم و چه راهکارهایی را پیشنهاد میکنید؟

2پاسخ

با سلام شما باید همان موقع که کار نصب شده بود و ایراد داشت بلافاصله از طریق شورای حل اختلاف تامین دلیل میکردید و کارشناس حرف های شما و ایرادات کار را رویت و صورتجلسه می کرد لذا الان که ...

مشاهده پاسخ کامل