×

سازمان

همه چیز درباره " سازمان "

سازمان

آیا سازمان امور مالیاتی کشور قبل از صدور گواهی پرداخت مالیات بر ارث مربوط به املاک ثبتی متوفی و تعیین میزان قابل تحویل یا انتقال به وراث، از سازمان ثبت املاک در مورد وضعیت مالکیت پلاک های ثبتی مزبور استعلام مینماید یا خیر؟

سلام امور مالیاتی فقط سند رسمی را ملاک قرار میدهد و معمولا سند را خود افراد ارائه می دهند

مشاهده پاسخ کامل

با سلام بنده در سال 94 بعنوان مدیرعامل یک شرکت صنعتی راکد منصوب شدم لیکن بدلیل عدم توانایی صاحبان در تامین سرمایه لازم جهت راه اندازی شرکت و عدم تامین منابع مالی و عدم دریافت 8 ماه حقوق و مزایا خودم و پرسنل رسما استعفا نموده و استعفا را تقدیم رییس هیت مدیره و بازرس قانونی کردم و طی جلسه هیئت مدیره نیز رسما این استعفا پذیرفته شد . لیکن پس از گذشت بیش از 30 ماه از این موضوع ( علیرغم ارائه اظهار نامه قضایی به اعضا هیئت مدیره و صاحبان سهام ) هنوز هیچ شخصی را جایگزین اینجانب منصوب ننموده اند و در ثبت شرکتها کماکان نام بنده بعنوان مدیر عامل ثبت میباشد . سوال اینجاست با توجه به مراتب فوق و عدم پرداخت مالیات تکلیفی و قانونی در این مدت و دوره 10 ماهه اینجانب و قبل از آن آیا مسائل حقوقی و مالیاتی گریبانگیر بنده خواهد بود ؟ و آیا بنده باید اقدام قضایی علیه کارفرما انجام بدهم یا خیر ؟

سلام با توجه به اعلام استعفا و پذیرش آن از طرف هیات مدیره مسئولیتی متوجه شما نیست و قاعدتا چون قبل از پایان مدت مدیریت مدیر عامل این اتفاق صورت گرفته بایستی

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.