×

فریب در ازدواج

همه چیز درباره " فریب در ازدواج "

فریب در ازدواج

بإسلام خانمی هستم ٣5 ساله که در ازدواج اولم ناموفق بودم ١٢ سال قبل جدا شدم بعد از مدتها به أقای که إیرانی بودند و ساکن دبی ازدواج کردم در دبی سه سال قبل بعد از یک ماه متوجه شدم که أیشان همسری در ایران داشته که حاضر به طلاق ایشان نمی باشند بعد از بحث های زیاد هم قبول نکردند که از ایشان جدا شوند و من که مقیم کانادا هستم به کانادا دوباره امدم به ایشان اعلام کردم که حاضر به ادامه نیستم و حدود ١٠ ماه هست که ارتباطی با هم نداریم وقتی در سایت شما بحث تدلیس را دیدم خوش حال شدم که شاید راهی برای درخواست طلاق از طرف من بأشد و از بند أسارت خلاص شوم با توجه به این که در دبی تعدد زوجین مشکلی ندارد لطفا من را راهنمایی نمایید ودر صورت لزوم به دفتر ایران جهت انجام أمور اداری مراجعه می نمایم أیا با توجه به این که عقد در کشور دیکری صورت کرفته و در شناسنا مه ی من ثبت نشده راهی وجود داردبرای درخواست طلاق از ایران و کار انجام شدنی است ؟

با سلام و تبریک سال نو - اولا به موجب ماده 6 قانون مدنی قوانین مربوط به احوال شخصیه از قبیل نکاح و طلاق در مورد کلیه اتباع ایرانی ولو اینکه مقیم خارج باشند مجری خواهد بود . بنابراین

مشاهده پاسخ کامل

سلام.با تشکر به خاطر راهنمایی شما.من در سند ازدواج حق مسکن دارم.ولی حالا که از شوهرم تقاضا کردم به شهری که میخواهم برویم قبول نمیکند و میگوید اگر هم بروی و درخواست حق مسکن از دادگاه بکنی نمیتوانی من را مجبور به این کار بکنی و من میروم و طلاقت میدهم اموال هم که ندارم و مهریه ات را نیز قسطی میکنم.آیا دادگاه به همین راحتی گواهی عدم سازش را میدهد؟پس حق من چی؟اگر اول ازدواج میگفت که من حاضرم طلاقت بدهم ولی به اصفهان نیایم من اصلا باهاش ازدواج نمیکردم و الان یک بچه فرزند طلاق نمیشد.آیا میتوانم به عنوان فریب در ازدواج از آن استفاده کنم؟چون به من دروغ گفته و زیر شرط را امضاء کرده به امید اینکه اگر من در خواست کردم چون هیچ مالی هم ندارد من را طلاق دهد.به نظر شما چه کنم ؟

با سلام متاسفانه قانون حق طلاق را به مرد داده و مطابق قانون مرد میتواند هر وقت بخواهد زن خود را طلاق دهد و باز هم متاسفانه

مشاهده پاسخ کامل

با سلام من پس از آشنایی با دختر خانمی در تاریخ 91/1/8 عقد کردم .پس از عقد هیچ تماس جنسی انجام نگرفت .در اوایل متوجه شدم که دختر میل و رغبت از خود نشان نمی دهد و تمایلی ندارد وسرد مزاج است . طوریکه در هنگام مراجعه به منزل ایشان بهنگام خواب من روی تخت و ایشان روی زمین می خوابیدند و وقتی با اعتراضم مواجه شدند گفتند که حالا بعدا درست می کنیم. تا اینکه من این موضوع را با خانواده در میان گذاشتم و خانواده من به یکی از بستگان آنها اعتراض می کنند. (که بطور غیر مستقیم بگوش خانواده دختر رسید)3 روز بعد بهنگام مسافرت این دختر خانم به محل زندگی من در شهر دیگر ایشان در شب دوشنبه 91/2/25 با پیشنهاد خودش که چرا با توجه به این مدت رابطه جنسی انجام نشده خواستار انجام نزدیکی شد.نزدیکی در تاریخ 91/2/25 انجام گرفت . ولی در حین نزدیکی خونی که ناشی از پارگی پرده باشد دیده نشد. (پس از نزدیکی با خانم ایشان بقول خودش احساس سوزش می کند و سریع به دستشویی میرود. همزمان خونی روی تشک یا آلت مشاهده نمی کنم. .پس از برگشت ایشان ادعا می کند که از وی مایعی صورتی رنگ خارج شده که آنرا پاک می کند . و حتی ادعا می کند که دستمالی را که با آن خودش را تمیز کرده در چاه مستراح انداخته و روی آن آب ریخته است.)با توجه به این اوصاف من با توجه به ندیدن هیچ خونی به ایشان ظنین شده ام واین مسئله فکر مرا مشغول کرده است. پرسش من اینست که چگونه می توانم مطمئن شوم که پرده توسط من و در آن تاریخ پاره شده است . آیا در صورت اینکه ثابت شود پرده ایشان در آن تاریخ توسط من پاره نشده اختیارات من چگونه است.ایا در صورت اشتباه بودن ادعای من خانم چه اختیاراتی طبق قانون دارند. بسیار بسیار متشکرم. (لازم بذکر است پس از اولین نزدیکی در تاریخ 91/2/25 دو نزدیکی دیگر در تاریخ های 91/2/26و 91/2/28 هم انجام دادم)

باسلام. در پاسخ لازم است بصورت تلفنی مشاوره صورت پذیرد. فرض سوال شما یک ادعاست و اثبات آن دشوار است. چنانچه ادعای شما

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.