×

عدم بکارت

همه چیز درباره " عدم بکارت "

عدم بکارت

سلام من دختری هستم 26ساله 4سال پیش عقدکردم الان قصدجدایی دارم میخاستم ببینم واسه گرفتن مهریه بکارت روچک میکنن؟ کلابکارت رودرچه صورت چک میکنن؟

خیر بکارت رو چک نمیکنن ولی اگر زوج مدعی شد شما

مشاهده پاسخ کامل

با سلام و عرض خسته نباشید. باستحضار میرساند اینجانب پس از آشنایی با دختر خانمی و حدودا یکماه آشنایی در دهم فروردین ماه امسال به عقد هم درآمدیم. پس از عقد به برخی رفتار خانمم (شامل بی توجهی و کم حرف بودن و عدم برقراری محبت و ابراز علاقه ) به اینجانب مشکوک شدم. اولین نزدیکی در 28 اردیبهشت ماه انجام شد و حین نزدیکی متوجه رفتار مشکوک ایشان شدم . بطوریکه حدس می زنم ایشان از ابتدا باکره نبوده است. بلافاصله با چند وکیل منجمله حضرتعالی موضوع را در میان گذاشتم که فرمودید اثبات چنین ادعایی مشکل می باشد و اگر این مسئله در دادگاه طرح شود و نتوانید آنرا به اثبات برسانید بدلیل زیر سئوال بردن حیثیت خانمتان ممکن است از شما شکایت شود. بدلایل فوق و ترس از آبرو از بیان آن خودداری کردم.حال پس از سه هفته از برقراری اولین رابطه ایشان پس از حضور در منزل شخصی من در شهری دیگر ،بدلایل بالا (منجمله بی توجهی شخص من و برخی موارد منجمله اجتماعی نبودن من و غیره که با انجام گفتگو قابل حل خواهد بود ) خواهان جدایی شدند و منزل من را ترک و به شهر خودشان رفتند . سه روز پس از این موضوع من باتفاق خانواده به منزل ایشان رفتیم و موارد مطرح شدکه در جلسه ضمن گفتگوی هر دو خانواده ایشان نسبت به مادر و پدرم بی احترامی کردند . پس از پادرمیانی من و کوتاه آمدن مقرر شد تا این هفته ضمن مراجعه به مشاور مشکلات را حل نمائیم. ما قرار بود که در مهرماه امسال مراسم عروسی بگیریم. حال سئوالات من بشرح ذیل می باشد. 1-نسبت به رفتار ایشان در شب اول نزدیکی بیشتر مشکوک شدم ایا با توجه به اینکه حدود یکماه پس از اولین نزدیکی می گذرد آیا امکان پیگیری ادعای عدم بکارت ایشان بصورتی که درصورت عدم اثبات موجب پیگرد قانونی اینجانب نشود وجود دارد. 2-با توجه به این رفتار دیگر تمایلی به ایشان ندارم. و در فاصله ده روزه کلیه وجوه نقدی را به مادرم انتقال داده و منزل مسکونی را هم در دفتر خانه به نام مادر ثبت کردم.با توجه به اینکه من هم دیگر تمایلی به ایشان ندارم. در هر صورت مهریه را باید بدهم . آیا راهی وجود دارد که مهریه را تقسیط نموده در کمترین قسط و ایشان را طلاق ندهم و بتوانم در آینده ازدواج کنم. لطفا اگر راهی وجود دارد من را راهنمایی بفرمائید. 3-آیا در طول این مدت که در خانه پدری خود می باشد و هنوز مراسم عروسی برگزار نشده ، باید نفقه پرداخت کنم . واگر بایستی پرداخت کنم چقدر در ماه می باشد (حدودا) 4-با توجه به اینکه ایشان فعلا در خانه پدری می باشد، چه راهکارهایی برای جدایی و دریافت مهریه بطور کامل دارد. از راهنمایی شما سپاسگزارم.

1-همانگونه که سابقا عرض نموده ام تشخیص زمان وقوع پارگی پرده بکارت محدود است.با توجه به گذشت مدت بیش از یکماه امکان تشخیص امر وجود ندارد

مشاهده پاسخ کامل

باسلام، من ش. گ هستم و از کشور سوئد مزاحم شما میشوم. من و دوست دخترم سوالاتی داریم که امیدواریم شما بتونید به آنها پاسخ دهید و ما را از شکیات دراورید و ما را با قانونی‌ که درین مورد صدق می‌کند آشنا کنید. ما سعی‌ می‌کنیم که بصورت شمارشی سؤالات را بنویسیم که موردی پیش نیاید. ۱- در ایران ارتباط دوستی‌ داشتیم و به هم علاقه پیدا کردیم ( دوست دختر من از طرف پدر از سادت و از طرف مادر از موسویها می‌باشد) ۲- پدر و مادر ایشان رضایت به ازدواج ما نداده‌اند و راضی‌ نیستند ۳- از ایران خارج شدیم بدون اطلاع خانواده‌ها ۴- ۲سال هست که با هم در سوئد زندگی‌ می‌کنیم بدون اینکه عقد و ازدواج کنیم و دوست دختر من ۲ ماه هست که باردار شده ۴- بدون ثبت عقد گرفتن شناسنامه برای فرزند امکان پذیر نیست اگر ما با همین شرایط که خدمت شما عرض کردم به ایران برگردیم به دلیل اینکه پدر و مادر ایشان رضایت به ازدواج نمیدهند و فرزند را قبول نمیکنند بخاطر مسائل دینی و مذهبی‌ ( به دلیل سید بودن و فرزند ما را حلال نمی‌دانند) ۱- تکلیف عقد بدون اذن پدر ایشان چیست؟ ۲- تکلیف بچه از نظر قانونی‌ چیست؟ ۳- آیا ما شامل حکم قضایی و قانونی‌ خواهیم شد؟ و حکم ما چیست اگر نتوانیم با هم عقد کنیم؟ لطف بفرمایید با دانستن شرایط ما قوانین اسلامی و قضایی را برای ما توضیح دهید. کمال تشکر را از شما داریم.

با درود از نظر قوانین مدنی و جزایی ایران، اولا به جهت ثیبه بودن همسرتان (عدم بکارت)

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.