×

با سلام-یک وکالتنامه ای محضری که تاریخ وکالتنامه مال سال 71 بوده است د

با سلام-یک وکالتنامه ای محضری که تاریخ وکالتنامه مال سال 71 بوده است در دادگاهی توسط زمین خواران کرج علیه ورثه ارائه شده و خواهان(زمین خواران) داد خواست الزام به تنظیم سند مربوط به زمینی در کرج که جزئ ترکه پدر مرحومم بوده داده شده است.ما ورثه به تازگی از وجود این وکالتنامه جعلی مطلع شدیم و در داد گاه انقلاب بخش کارکنان دولت علیه دفتر خانه که در تهران واقع است شکایت کیفری کردیم.کارشناس یک نفره و سه نفره اعلام کرده اند که امضائ جعلی است .حال بعد از 1 سال بازپرسی قاضی هیج یک از این مدارک قبول نداره و بیان میکنه که وکالتنامه مال 20 سال پیشه و مشمول مرور زمانه. بنده هم در جواب گفته ام که ما سال 88 زمانی که دادخواست الزام به تنظیم سند علیه ورثه داده شد ما از وجود این وکالتنامه مطلع شدیم .سوال اینکه ایا مرور زمان از زمان اطلاع است یا نه.ایا جعل اسناد رسمی مرور زمان دارد؟

با-سلام-یک-وکالتنامه-ای-محضری-که-تاریخ-وکالتنامه-مال-سال-71-بوده-است-در-دادگاهی-توسط-زمین-خواران--کرج-علیه-ورثه-ارائه-شده-و-خواهان(زمین-خواران)-داد-خواست-الزام-به-تنظیم-سند-مربوط-به-زمینی-در-کرج-که-جزئ-ترکه--پدر-مرحومم-بوده-داده-شده-است.ما-ورثه-به-تازگی-از-وجود-این-وکالتنامه-جعلی-مطلع-شدیم-و-در-داد-گاه-انقلاب-بخش-کارکنان-دولت-علیه-دفتر-خانه-که-در-تهران-واقع-است-شکایت-کیفری-کردیم.کارشناس-یک-نفره-و-سه-نفره-اعلام-کرده-اند-که-امضائ-جعلی-است-.حال-بعد-از-1-سال-بازپرسی-قاضی-هیج-یک-از-این-مدارک-قبول-نداره-و-بیان-میکنه-که-وکالتنامه-مال-20-سال-پیشه-و-مشمول-مرور-زمانه.
بنده-هم-در-جواب-گفته-ام-که-ما-سال-88-زمانی-که-دادخواست-الزام-به-تنظیم-سند-علیه-ورثه-داده-شد-ما-از-وجود-این-وکالتنامه-مطلع-شدیم-.سوال-اینکه-ایا-مرور-زمان-از-زمان-اطلاع-است-یا-نه.ایا-جعل-اسناد-رسمی-مرور-زمان-دارد؟
با سلام در خصوص این موضوع شما از چند طریق می توانستید اقدام نمایید که مهمترین آنها اقدام حقوقی و کیفری است که شما طرح شکایت کیفری نموده اید اما در این خصوص چون از زمان تنظیم سند مجعول بیش از 10 سال گذشته به استناد ماده 173 ق آ د ک مشمول مرور زمان شده و ملاک در مرور زمان زمان وقوع جرم است. اما هنوز شما می توانید از طریق حقوقی و طرح دعوای اثبات جعل سند و ابطال آن موضوع را پیگیری نموده و از پایمال شدن حق خود جلوگیری نمایید که پس از اثبات آن در دادگاه می توانید به سازمان ثبت نیز موضوع تخلف سردفتررا گزارش و تقاضای مجازات انتظامی برای وی بنمایید. چنانچه اطلاعات کامل تری نیاز بود با دفتر تماس حاصل فرمایید. با سپاس

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.