×

سلام من بهروزم 22 سال سنمه ، دانشجوی کارشناسی حسابداری . چند هفته پیش

سلام من بهروزم 22 سال سنمه ، دانشجوی کارشناسی حسابداری . چند هفته پیش منو با یه زن تو خونه ان زن گرفتن. داستان رفتن من به ان خانه خیلی طولانی است ولی اقای وکیل اینو بگم که اون زن نه دوست من بود نه هیچ همه ماجرا صحنه سازی بود برای اینکه منو به این ماجرا بکشند.... نمیخوام زیاد وقت شما را بگیرم. رئز اول که رفتیم دادگاه اتهام این بنده رابطه نامشروع غیر زنا بود و بعد از دادگاهی کردن من و .... امروز حکم اصلی به من ابلاغ شد : شاکی : ... متهمین : بهروز.... اسرین ... دایر بر برقراری رابطه نامشروع در حد مصاحبت نظر به شکایت شاکی خصوصی.گزارش ضابطین قضایی،مودای گواهی ناظرین از حضور متهم در خانه متهمه ئ دفاعیات غیر موجه متهم و اضهار ندامت متهمه در ارتباط تلفنی و مصاحبت با ایشان به نظر دادگاه محرز و مسلم است متهم را مستنداً به ماده 637 از قانون مجازات اسلامی به پنجا ضربه شلاق تعزیری در محل وقوع بزه ( فلکه دوم مکریان مهاباد) و متهمه را هم به تحمل بیست ضربه شلاق تعزیری در محل مسقف و دور از انظار عمومی محکوم می نماید. رای صادره حضوری و ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل اعتراض نزد محاکم تجدید نظر استان است. تو شهر شلاقو بم بزنن ابروم میره. مهاباد یه جوری که اگه اینجوری بشه ازم فیلم میگرن و تو کل شهر و کانال های کردی و ... بخش میشه. چجوری میتونم کاری بکنم که حداقل حکمم جوری بشه که جلو چشم مردم بم شلاق نزننند؟ ازتون خواهش میکنم جواب سوال منو واسم میل کنین. بخدا صواب داره. منتظر ایمیل شما هستم.

سلام-من-بهروزم-22-سال-سنمه-،-دانشجوی-کارشناسی-حسابداری-.-چند-هفته-پیش-منو-با-یه-زن-تو-خونه-ان-زن-گرفتن.-داستان-رفتن-من-به-ان-خانه-خیلی-طولانی-است-ولی-اقای-وکیل-اینو-بگم-که-اون-زن-نه-دوست-من-بود-نه-هیچ-همه-ماجرا-صحنه-سازی-بود-برای-اینکه-منو-به-این-ماجرا-بکشند....-نمیخوام-زیاد-وقت-شما-را-بگیرم.-رئز-اول-که-رفتیم-دادگاه-اتهام-این-بنده-رابطه-نامشروع-غیر-زنا-بود-و-بعد-از-دادگاهی-کردن-من-و-....-امروز-حکم-اصلی-به-من-ابلاغ-شد-:
شاکی-:-...
متهمین-:
بهروز....-اسرین-...-دایر-بر-برقراری-رابطه-نامشروع-در-حد-مصاحبت-نظر-به-شکایت-شاکی-خصوصی.گزارش-ضابطین-قضایی،مودای-گواهی-ناظرین-از-حضور-متهم-در-خانه-متهمه-ئ-دفاعیات-غیر-موجه-متهم-و-اضهار-ندامت-متهمه-در-ارتباط-تلفنی-و-مصاحبت-با-ایشان-به-نظر-دادگاه-محرز-و-مسلم-است-متهم-را-مستنداً-به-ماده-637-از-قانون-مجازات-اسلامی-به-پنجا-ضربه-شلاق-تعزیری-در-محل-وقوع-بزه-(-فلکه-دوم-مکریان-مهاباد)-و-متهمه-را-هم-به-تحمل-بیست-ضربه-شلاق-تعزیری-در-محل-مسقف-و-دور-از-انظار-عمومی-محکوم-می-نماید.-رای-صادره-حضوری-و-ظرف-20-روز-پس-از-ابلاغ-قابل-اعتراض-نزد-محاکم-تجدید-نظر-استان-است.-
-
تو-شهر-شلاقو-بم-بزنن-ابروم-میره.-مهاباد-یه-جوری-که-اگه-اینجوری-بشه-ازم-فیلم-میگرن-و-تو-کل-شهر-و-کانال-های-کردی-و-...-بخش-میشه.-چجوری-میتونم-کاری-بکنم-که-حداقل-حکمم-جوری-بشه-که-جلو-چشم-مردم-بم-شلاق-نزننند؟
ازتون-خواهش-میکنم-جواب-سوال-منو-واسم-میل-کنین.-بخدا-صواب-داره.-منتظر-ایمیل-شما-هستم.
با سلام اولا که شما از رای تجدیدنظر خواهی کنید.... فراموش نکنید که از زمان ابلاغ رای به شما فقط 20 روز فرصت دارید... در لایحه تجدیدنظر خواهی موارد زیر را ذکر کنید... 1. رابطه نامشروع دون زنا در قانون و رویه قضایی، به مواردی اطلاق می شود که عمل جنسی غیر از دخول صورت گیرد و به همین دلیل است که در قانون از تقبیل و مضاجعه نام برده شده است. به همین لحاظ اصولا عنوان مجرمانه ای به نام رابطه نامشروع غیر از زنا در حد مصاحبت!!! وجود ندارد. به عبارت بهتر رابطه نامشروع زمانی صادق است که بدن زن و مرد نامحرمی همدیگر را لمس نماید. والا در هیچ کجای دین اسلام و شرع و فقه، صحبت کردن مرد و زن و حتی حضور ایشان در یک محل(حتی به صورت خصوصی و دربسته)، عنوان رابطه نامشروع ندارد و حتماً می بایست اعمال نامشروع جنسی غیر از زنا شکل گیرد. 2. بر فرض احراز بزه رابطه نامشروع، به هیچ وجه متعارف نیست و در رویه قضایی هم سابقه ندارد که برای چنین جرمی، اجرای حکم شلاق در منظر عام باشد و این موضوع نه تنها با اصول حقوقی سازگاری ندارد که با رافت اسلامی نیز مغایر است و پر واضح است که در نظر گرقتن اجرای حکم شلاق در ملا عام، و آن هم در جرمی به سبکی رابطه نامشروع، و باز خود آن هم در حد صحبت!!!!، ناشی از خروج قاضی محترم بدوی از عدالت و شخصی انگاشتن موضوع است. چه اینکه حتی در قوانین موضوعه، در جرایم منافی عفت، تحقیق هم شکل و شیوه خاص دارد و قانونگذار و شرع اسلام بسیار بدان اهمیت داده است. 3. باز هم بر فرض پذیرش اتهام، دادگاه محنرم مراعات ماده 22 قانون مجازات اسلامی را ننموده و برای بنده که فاقد سابقه کیفری بوده، جوان، مسلمان هستم و واجد بسیاری از بندهای تخفیف در مجازات می باشم، بنابراین تعیین چنین مجازات سنگینی برای آبروی من و خانواه ام، آن هم در ملا عام، دارای بار حیثیتی بسیار زیادی است. از این رو تقاضای اعمال ماده 22 قانون مجازات اسلامی و تبدیل مجازات شلاق به جزای نقدی و یا لا اقل اجرای مجازات در غیر ملا عام را دارم. چنانچه سوالی بود در خدمت هستم

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.