×

سلام من و همسرم هنگام عقد توافق کردیم که مهریه نداشته باشیم(فقط قرآن

سلام من و همسرم هنگام عقد توافق کردیم که مهریه نداشته باشیم(فقط قرآن و آینه و شمعدان داریم)، در مقابل من بعد از عقد، به صورت محضری، وکالت دادم بهشون برای حق طلاق. متن وکالت به این صورته: مورد وکالت: مطلقه نمودن خانم وکیل از زوجیت موکل بهرقسم از انواع طلاق اعم از بائن، رجعی، خلع یا مبارات با هر شرط و قرار و بهرطریق اعم از قبول بذل نفقه و بذل عین مهریه با معادل و با کمتر و یا بیشتر از مهریه و متعهد و ملتزم نمودن موکل نسبت بپرداخت آن و عنداللزوم مراجعه به دادگاه‌ها و انتخاب داور یا داوران و قبول یا رد رای داور... مابقی متن، در خصوص صدور رای و وکالت به وکیل و اینهاست. حالا سوال من اینه: در بخشی از از شروط نوشته شده بهرطریق اعم از قبول بذل نفقه و بذل عین مهریه با معادل و با کمتر و یا بیشتر از مهریه و متعهد و ملتزم نمودن موکل... آیا اگر زمانی، طلاق اتفاق بیفته، همسر من می‌تونه طقاضای مبلغی مازاد بر مهریه بکنه از من؟

سلام
من-و-همسرم-هنگام-عقد-توافق-کردیم-که-مهریه-نداشته-باشیم(فقط-قرآن-و-آینه-و-شمعدان-داریم)،-در-مقابل-من-بعد-از-عقد،-به-صورت-محضری،-وکالت-دادم-بهشون-برای-حق-طلاق.-متن-وکالت-به-این-صورته:
مورد-وکالت:-مطلقه-نمودن-خانم-وکیل-از-زوجیت-موکل-بهرقسم-از-انواع-طلاق-اعم-از-بائن،-رجعی،-خلع-یا-مبارات-با-هر-شرط-و-قرار-و-بهرطریق-اعم-از-قبول-بذل-نفقه-و-بذل-عین-مهریه-با-معادل-و-با-کمتر-و-یا-بیشتر-از-مهریه-و-متعهد-و-ملتزم-نمودن-موکل-نسبت-بپرداخت-آن-و-عنداللزوم-مراجعه-به-دادگاه‌ها-و-انتخاب-داور-یا-داوران-و-قبول-یا-رد-رای-داور...
مابقی-متن،-در-خصوص-صدور-رای-و-وکالت-به-وکیل-و-اینهاست.
حالا-سوال-من-اینه:-در-بخشی-از-از-شروط-نوشته-شده
بهرطریق-اعم-از-قبول-بذل-نفقه-و-بذل-عین-مهریه-با-معادل-و-با-کمتر-و-یا-بیشتر-از-مهریه-و-متعهد-و-ملتزم-نمودن-موکل...

آیا-اگر-زمانی،-طلاق-اتفاق-بیفته،-همسر-من-می‌تونه-طقاضای-مبلغی-مازاد-بر-مهریه-بکنه-از-من؟
وکیل  پاسخ داده شده ساعت 18

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.