×

سلام بنده قراردادی با مبلغ دو میلیون و سیصد هزار تومان برای تحویل یک ن

سلام بنده قراردادی با مبلغ دو میلیون و سیصد هزار تومان برای تحویل یک نرم افزار با شخصی امضا کردیم و اون شخص بعد از یکسال هنوز به تحویل نرم افزار اقدام نکرده است . آدرسی که شخص در قرارداد هم نوشته بود دروغی بود و تلفنش هم یا خاموش هست یا جواب نمیده اما از لحاظ مشخصات هویتش صحیح هست . چطور می تونم اون شخص رو پیدا کنم از طریق قانونی و چه پروسه ای رو باید طی کنم در صورتی که بخواهیم شما این پروسه رو طی کنید چی چقدر هزینه داره . بنده شماره حساب این شخص رو دارم که در بانک ملی هست ولی این شخص ادعا داره که ادرسش رو به بانک دروغ گفته ولی چون شناسنامه و کارت ملیش رو به بانک ارائه داده از روی شماره کارت ملی از ثبت احوال میشه آدرسش رو استعلام کرد همچنین شماره ایرانسلی هم از ایشون دارم که ممکن هست آدرسی هم به ایرانسل برای فعال سازی داده باشه . در نهایت می خوام از طرق به ایشون برسم . حالا نمیدونم اگر شماره عابر بانکش رو بدم و شماره کارت ملیش رو بدست بیارید می تونید با استعلام از ثبت احوال به آدرسش برسید یا خیر . ایشون ادعا داره بنده به غیر از در مورد خدمت سربازی که آدرسم رو صحیح به نطام وظیفه دادم ما بقی جاها آدرس دروغین دادم . لطفا اعلام فرمایید خودتون با چه هزینه ای اقدام می فرمایید که مستقیم به دفترتون مراجعه کنم تا مراحل کار رو برای بنده طی فرمایید تا به این شخص برسم .

سلام-بنده-قراردادی-با-مبلغ-دو-میلیون-و-سیصد-هزار-تومان-برای-تحویل-یک-نرم-افزار-با-شخصی-امضا-کردیم-و-اون-شخص-بعد-از-یکسال-هنوز-به-تحویل-نرم-افزار-اقدام-نکرده-است-.-آدرسی-که-شخص-در-قرارداد-هم-نوشته-بود-دروغی-بود-و-تلفنش-هم-یا-خاموش-هست-یا-جواب-نمیده-اما-از-لحاظ-مشخصات-هویتش-صحیح-هست-.-چطور-می-تونم-اون-شخص-رو-پیدا-کنم-از-طریق-قانونی-و-چه-پروسه-ای-رو-باید-طی-کنم-در-صورتی-که-بخواهیم-شما-این-پروسه-رو-طی-کنید-چی-چقدر-هزینه-داره-.-بنده-شماره-حساب-این-شخص-رو-دارم-که-در-بانک-ملی-هست-ولی-این-شخص-ادعا-داره-که-ادرسش-رو-به-بانک-دروغ-گفته-ولی-چون-شناسنامه-و-کارت-ملیش-رو-به-بانک-ارائه-داده-از-روی-شماره-کارت-ملی-از-ثبت-احوال-میشه-آدرسش-رو-استعلام-کرد-همچنین-شماره-ایرانسلی-هم-از-ایشون-دارم-که-ممکن-هست-آدرسی-هم-به-ایرانسل-برای-فعال-سازی-داده-باشه-.-در-نهایت-می-خوام-از-طرق-به-ایشون-برسم-.-حالا-نمیدونم-اگر-شماره-عابر-بانکش-رو-بدم-و-شماره-کارت-ملیش-رو-بدست-بیارید-می-تونید-با-استعلام-از-ثبت-احوال-به-آدرسش-برسید-یا-خیر-.-ایشون-ادعا-داره-بنده-به-غیر-از-در-مورد-خدمت-سربازی-که-آدرسم-رو-صحیح-به-نطام-وظیفه-دادم-ما-بقی-جاها-آدرس-دروغین-دادم-.

لطفا-اعلام-فرمایید-خودتون-با-چه-هزینه-ای-اقدام-می-فرمایید-که-مستقیم-به-دفترتون-مراجعه-کنم-تا-مراحل-کار-رو-برای-بنده-طی-فرمایید-تا-به-این-شخص-برسم-.
با سلام - البته اطلاعاتی که داده اید ناقص است لکن اگر این شخص پیشینه ای در امر تهیه و تحویل نرم افزار مورد نطر داشته و بر اساس ان اقدام به تنظیم قرارداد با شما نموده و سپس به تعهدش عمل نگرده شما صرفا باید بر اساس قراردادی که در دست دارید الزام وی را از دادگاه حقوقی به انجام تعهد بخواهید و چنانچه دادگاه در این زمینه حکم صادر نمود و باز هم نامبرده از انجام تعهد سر باز زد و یا انجام ان برای وی مقدور نبود می توانید نسبت به فسخ قرارداد و اخذ وجوه پرداختی و خسارات وارده به دادگاه مراجعه نمایید . بدیهی است ادرس وی اگر در قرارداد تنظیمی هست همان ادرس را اعلام نمایید ولو اینکه در مرحله ابلاغ شناخته نشود که در این صورت اگهی کرده و رای صادر می شود . و اگر نیست مجهول المکان اعلام نمایید به هر حال چنانچه رای به نفع شما صادر گردد می توانید در مرحله اجرا درخواست جلب وی را بنمایید اما اگر نامبرده اساسا این کاره نبوده و نمی توانسته نرم افزار مورد قرارداد را تهیه و تحویل نماید و صرفا با امید وار نمودن شما به اینکه مشارالیه به عنوان مثال شرکت کامپیوتری نرم افزاری دارد و در سربرگ شرکتی که وجود خارجی ندارد قرارداد را تنظیم نموده یا طی چاپ کارت ویزیتی خود را مدیر و یا نماینده یک شرکت معرفی نموده در حالیکه اساسا یا شرکت وجود خارجی نداشته و یا ایشان نماینده یا مدیر ان شرکت نبوده و از طریق اینجور موارد شما را به امر واهی امید وار نموده و از این طریق مال شما را برده است ؛ این موضوع کلاهبرداری بوده و شما می توانید از طریق طرح شکایت کیفری در دادسرای محل وقوع جرم ( جائی که قرارداد را بسته و پول را گرفته) شکایت نمایید و اگر نشانی صحیحی از نامبرده ندارید و نشانی اعلامی در مراجع مختلف نیز صحیح نمی باشد وی را متواری قلمداد و از دادسرا بخواهید نشانی وی را از طریق مدارکی نظیر کارت ایرانسل و یا کارت ملی که دارید استعلام نماید . به هر جهت شما بسته به نوع عمل وی می توانید یکی از راه های مزبور را انتخاب نمایید و از این طریق به حق خود برسید . پذیرش این پرونده نیز در حال حاضربرای اینجانب مقدور نیست .

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.