×

با سلام و تشکر از پاسخ بسیار سریع شما باید ذکر کنم که سه سال قبل م

با سلام و تشکر از پاسخ بسیار سریع شما باید ذکر کنم که سه سال قبل مجوز ساخت ساختمان را برای این ملک گرفتم و عقب نشینی هم انجام شد اما به دلایل مالی از ساختن ساختمان خودداری کرده ام و مدتی است که تاریخ انقضای مجوز مذکور منقضی شده . و نکته ای دیگر را هم باشد ذکر کنم که وقتی این زمین را آسفالت کردند با همکاری اقوام مقداری از آسفالت را بر اساس متراژ زمین و حتی کمتر از متراژ برداشتیم البته دلیل آن فقط و فقط مشخص نمودن آن قسمت از ملک بود تا در صورت پارکینگ شدن ملک باز هم مشخص باشد(هر چند متراژ دقیق آن در جواز ذکر شده) اما سوال : بعد از برداشت آسفالت فردی که خود را مسئول پیگیری آسفالت این زمین معرفی میکرد آمد و گفت من با پیمانکار آشنا بودم و امضای همسایگان را داشتم حال پیمانکار از برای ثبت مقدار مساحت آسفالت شده از من گزارش اتفاقات را میخواهد!!!!!و اگر بگویم شما آسفالت را جدا کرده اید به میزان 3 برابر هزینه ی آسفالت کردن مساحتی که کنده اید باید جریمه بدهید!!!! حال با گذشت مدت زمانی نزدیک به 6 ماه هیچ خبری از دادگاه و جریمه نشده است!!! حال میخواهم بدانم که آیا از همین مثلا قانون 3 برابر جریمه خودشان نمیتوان برای گرفتن خسارت مالی به غیر از حکم برداشتن آسفالت استفاده کرد؟ یا که قانون فقط برای قدرتمندان است؟

با-سلام-و-تشکر-از-پاسخ-بسیار-سریع-شما

باید-ذکر-کنم-که--سه-سال-قبل-مجوز-ساخت-ساختمان-را-برای-این-ملک-گرفتم-و-عقب-نشینی-هم-انجام-شد-اما-به-دلایل-مالی-از-ساختن-ساختمان-خودداری-کرده-ام-و-مدتی-است-که-تاریخ-انقضای-مجوز-مذکور-منقضی-شده-.-و-نکته-ای-دیگر-را-هم-باشد-ذکر-کنم-که-وقتی-این-زمین-را-آسفالت-کردند-با-همکاری-اقوام--مقداری-از-آسفالت-را-بر-اساس-متراژ-زمین-و-حتی-کمتر-از-متراژ--برداشتیم-البته-دلیل-آن-فقط-و-فقط-مشخص-نمودن-آن-قسمت-از-ملک-بود-تا--در-صورت-پارکینگ-شدن-ملک-باز-هم-مشخص-باشد(هر-چند-متراژ-دقیق-آن-در-جواز-ذکر-شده)-
اما-سوال-:-بعد-از-برداشت-آسفالت-فردی-که-خود-را-مسئول-پیگیری-آسفالت-این-زمین-معرفی-میکرد-آمد-و-گفت-من-با-پیمانکار-آشنا-بودم-و-امضای-همسایگان-را-داشتم-حال-پیمانکار-از-برای-ثبت-مقدار-مساحت-آسفالت-شده-از-من-گزارش-اتفاقات-را-میخواهد!!!!!و-اگر-بگویم-شما-آسفالت-را-جدا-کرده-اید-به-میزان-3-برابر-هزینه-ی-آسفالت-کردن-مساحتی-که-کنده-اید-باید-جریمه-بدهید!!!!
حال-با-گذشت-مدت-زمانی-نزدیک-به-6-ماه-هیچ-خبری-از-دادگاه-و-جریمه-نشده-است!!!
حال-میخواهم-بدانم-که-آیا-از-همین-مثلا-قانون-3-برابر-جریمه-خودشان-نمیتوان-برای-گرفتن-خسارت-مالی-به-غیر-از-حکم-برداشتن-آسفالت-استفاده-کرد؟-یا-که-قانون-فقط-برای-قدرتمندان-است؟
وکیل  باسلام با توجه به اینکه شما پروانه ساخت دارید. به همراه دیگر مدارک مالکیت علیه شهرداری تحت عنوان تصرف عدوانی شکایت و تقاضای اعاده وضع به حال سابق کنید. عدم تمدید پروانه یک تخلف ساده است که جریمه دارد و اگر شهرداری بخواهد ان را باطل کند باید علیه شما شکایت کند . در صورت عدم تمدید از طریق دیوان عدالت اداری علیه شهرداری طرح دعوی کنید.در مورد سفالت ان شخص شما را ترسانده شما در ملک خود هر تصرفی که بخواهید می توانید بمکنید. مثل پی کنی ایجاد حصار وحتی می توانید اجرت المثل وخسارتی که شهرداری به شما وارد کرده مطالبه کنید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.