×

باسلام خسته نباشید خدمت وکیل محترم سوالی از حضورتون داشتم من 2 سال پیش

باسلام خسته نباشید خدمت وکیل محترم سوالی از حضورتون داشتم من 2 سال پیش با مزاحمت تلفنی پسر همسایه مواجه شدم که مادرم را در جریان گذاشتم ولی فایده نداشت واز مزاحمتها کمتر نشد. به محض خروج پدرو مادرم با تلفن منزلمان تماس میگرفت وابراز علاقه میکرد در صورتی که من هیچ تمایلی به ارتباط با وی نداشتم ولی بعد از تماسهای مکرر به همراه پدرم با تلفن منزل به او زنگ زدم و از وی خواهش کردم که دست از من بردارد ولی بی فایده بود تا اینکه شماره موبایلش را به دوستم دادم تا با او صحبت کند وفکر مرا از سره او باز کند ولی غافل از اینکه دوستم با او ارتباط برقرار کردو همه ی اسرار مرا به او گفه بود این ماجرا تمام شد تا سال قبل که من کنکوری بودم این آقا اس مسهای خییلی بد به پدرم میداد ودر این اس مسها چندبار تهدید به اسیدپاشی کرده بود ولی با شماره ی نا آشنا که در یکی از این اس مسا به پدرم گفته بود بی آبرویش میکند که فردای همان روز نامه ای علیه پدرم نوشته شده بود به محل کارش. چندین بارم به در منزل ما در نیمه های شب سنگ پرتاب میکردن. که پدرم شکایت کرد از این آقا و دادگاه تشکیل دادند که نتیجه اش 4ماه زندان بریدن برای مزاحمتهای تلفنی و... حالا این آقا درخواست تجدید نظر داده و مدعی شده من با وی ارتباط داشتم و برای من هدیه های زیادی خریده ومن با تلفن منزل پدر بزرگم با وی تماس داشتم البته نه با خط دائمش با یک خط اعتباری مدعیه تماس من شده است راستش من چندبار تلفنی با وی صحبت کردم ولی فقط جهت منصرف کردنش واینکه میترسیدم کاری بکند. سوال من این است که من در سال 89 با وی چندبار تماس داشتم آیا قاضی درخواست پرینت میدهد ؟؟ جواب تجدید نظر کی می اید؟ تورو خدا به من کمک کنید خانواده ی من فوق العاده مذهبی هستن و من میترسم به خاطر چند تماسی که داشتم آبرویم برود چه میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باسلام-خسته-نباشید-خدمت-وکیل-محترم-سوالی-از-حضورتون-داشتم-من-2-سال-پیش-با-مزاحمت-تلفنی-پسر-همسایه-مواجه-شدم-که-مادرم-را-در-جریان-گذاشتم-ولی-فایده-نداشت-واز-مزاحمتها-کمتر-نشد.-به-محض-خروج-پدرو-مادرم-با-تلفن-منزلمان-تماس-میگرفت-وابراز-علاقه-میکرد-در-صورتی-که-من-هیچ-تمایلی-به-ارتباط-با-وی-نداشتم-ولی-بعد-از-تماسهای-مکرر-به-همراه-پدرم-با-تلفن-منزل-به-او-زنگ-زدم-و-از-وی-خواهش-کردم-که-دست-از-من-بردارد-ولی-بی-فایده-بود-تا-اینکه-شماره-موبایلش-را-به-دوستم-دادم-تا-با-او-صحبت-کند-وفکر-مرا-از-سره-او-باز-کند-ولی-غافل-از-اینکه-دوستم-با-او-ارتباط-برقرار-کردو-همه-ی-اسرار-مرا-به-او-گفه-بود-این-ماجرا-تمام-شد-تا-سال-قبل-که-من-کنکوری-بودم-این-آقا-اس-مسهای-خییلی-بد-به-پدرم-میداد-ودر-این-اس-مسها-چندبار-تهدید-به-اسیدپاشی-کرده-بود-ولی-با-شماره-ی-نا-آشنا-که-در-یکی-از-این-اس-مسا-به-پدرم-گفته-بود-بی-آبرویش-میکند-که-فردای-همان-روز-نامه-ای-علیه-پدرم-نوشته-شده-بود-به-محل-کارش.-چندین-بارم-به-در-منزل-ما-در-نیمه-های-شب-سنگ-پرتاب-میکردن.-که-پدرم-شکایت-کرد-از-این-آقا-و-دادگاه-تشکیل-دادند-که-نتیجه-اش-4ماه-زندان-بریدن-برای-مزاحمتهای-تلفنی-و...-حالا-این-آقا--درخواست-تجدید-نظر-داده-و-مدعی-شده-من-با-وی-ارتباط-داشتم-و-برای-من-هدیه-های-زیادی-خریده-ومن-با-تلفن-منزل-پدر-بزرگم-با-وی-تماس-داشتم-البته-نه-با-خط-دائمش-با-یک-خط-اعتباری-مدعیه-تماس-من-شده-است-راستش-من-چندبار-تلفنی-با-وی-صحبت-کردم-ولی-فقط-جهت-منصرف-کردنش-واینکه-میترسیدم-کاری-بکند.-سوال-من-این-است-که-من-در-سال-89-با-وی-چندبار-تماس-داشتم-آیا-قاضی-درخواست-پرینت-میدهد-؟؟-جواب-تجدید-نظر-کی-می-اید؟-تورو-خدا-به-من-کمک-کنید-خانواده-ی-من-فوق-العاده-مذهبی-هستن-و-من-میترسم-به-خاطر-چند-تماسی-که-داشتم-آبرویم-برود-چه-میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وکیل  با سلام صرف صخبت کردن شما برای انصراف وی از اعمالش به منزله ارتباط نا مشروع تلقی نمی شود ظاهرا ایشان در جهت دفاع از خود اتهاماتی را به شما نسبت داده که اولا به پرونده حاضر که مربوط به مزاحمت و تهدید است ارتباط پیدا نمی کند و ثانیا باید ادعاهای خود را اثبات نماید قاضی تجدید نظر در محدوده رای بدوی وارد قضیه می شود وصرفا دفاعیات وی در خصوص مزاحمت تلفنی و تهدید را استماع خواهد کرد و اگر نامبرده ادعای جدیدی دارد باید ان را در دادسرا و بصورت مجزا علیه شما اقامه نماید . جواب تجدید نظر بسته به حجم پرونده های دادگاه تجدید نظر استان محل زندگی شما و وقت های رسیدگی انجا می باشد به نظرم نباید زیاد نگران باشید منتهی به پرونده خود در تجدید نظر سری بزنید و اگر مطالبی خلاف واقع اظهار داشته طی لایحه ای پاسخ ان را بدهید موفق باشید .

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.