×

باسلام . پیرو سوال قبلی که به استناد قراردادمعاوضه صوری فروشندگان

باسلام . پیرو سوال قبلی که به استناد قراردادمعاوضه صوری فروشندگان قبلی دردادگاه تجدیدنظر موفق به تحصیل رای به ابطال مبایعه نامه بنده شده اند و طی دادخواستی استرداد مبیع را خواسته اند. و این دادگاه به غیرواقعی بودن قرارداد پی برده وبرای همین نیز تا به حال چند نوبت وقت احتیاطی داده . لذا براساس راهنمایی جنابعالی برای صدور حکم به جعلی بودن قرارداد معاوضه دراین دادگاه باتوجه به مدارک مکشوفه جدید ایا نیاز به ارایه دادخواست میباشد ؟ یا با دادن لایحه میتوان درخواست کارشناسی به قرارداد وصدورحکم جعلی بودن قرارداد معاوضه را نمود . از راهنمایی جنابعالی متشکرم .

باسلام-.-----پیرو-سوال-قبلی-که-به-استناد-قراردادمعاوضه-صوری-فروشندگان-قبلی-دردادگاه-تجدیدنظر-موفق-به-تحصیل-رای-به-ابطال-مبایعه-نامه-بنده-شده-اند--و-طی-دادخواستی-استرداد-مبیع-را-خواسته-اند.--و-این-دادگاه-به-غیرواقعی-بودن-قرارداد-پی-برده-وبرای-همین-نیز-تا-به-حال-چند-نوبت-وقت-احتیاطی-داده-.---لذا-براساس-راهنمایی-جنابعالی-برای-صدور-حکم-به-جعلی-بودن-قرارداد-معاوضه-دراین-دادگاه--باتوجه-به-مدارک-مکشوفه-جدید-ایا-نیاز-به-ارایه-دادخواست-میباشد-؟--یا-با-دادن-لایحه-میتوان-درخواست-کارشناسی-به-قرارداد-وصدورحکم-جعلی-بودن-قرارداد-معاوضه-را-نمود-.----------------------------------------از-راهنمایی-جنابعالی-متشکرم-.
وکیل  با سلام دادخواستی که طرف شما مبنی بر استرداد مبیع داده است به تبعیت از رای قطعی دادگاه تجدید نظر که به ضرر شما صادر شده تقدیم گردیده است واین امر که دادگاه رسیدگی کننده به پرونده استرداد مبیع رائی خلاف رای دادگاه تجدید نظر صادر نماید امری مشکل می باشد .در وهله اول به شما پیشنهاد می شود در صورت استطاعت مالی وکیلی مجرب اختیار نمائید ودر صورت عدم استطاعت مالی به شعبه معاضدت کانون وکلا ء محل خود مراجعه ودر خواست وکیل معاضدتی نمائید .شما می بایستی دادگاه رسیدگی کننده برای اثبات ادعای خود مجاب نمائید وهرگونه دلیل یا مدرکی برای مجاب دادگاه ارائه نمائید .در خواست کارشناسی نیز می تواند از جمله دلائل شما باشد که می توانید از دادگاه رسیدگی کننده در خواست نمائید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.