×

مدتی هست که مشکلی برای من پیش اومده .می خواستم از طریق این سایت با شما

مدتی هست که مشکلی برای من پیش اومده .می خواستم از طریق این سایت با شما مشورت کنم تا اگه راه حل قانونی برای مشکلم وجود داره منو راهنمایی کنین. مدتی هست من با یه خانومی که از اعضای فامیلم هست مشکلاتی پیدا کردم . این خانوم چندین ماه هست که داره به هر طریقی برای من مزاحمت ایجاد میکنه . تا یه مدت از طریق اس ام اس فحش و حرف های توهین آمیز برای من می فرستاد.که مجبور شدم شمارمو عوض کنم که دیگه نتونه برام مشکل ایجاد کنه.جدیدا منو تهدید کرده که توی یکی از شبکه های اجتماعی می خواد آبروی منو ببره و برام مشکل ایجاد کنه. یکی از عکس های شخصی من رو هم توی اینترنت قرار داده.با توجه به اینکه من فقط اون اس ام اس هارو ازش دارم میتونم ازش شکایت کنم؟ اگر توی شبکه های اجتماعی برام مشکل ایجاد کرداز طریق پلیس فتا باید اقدام کنم؟ لطفا همه جزییات و قانون هایی که در این مورد وجود داره رو برام توضیح بدین.حتی ساده ترین و ابتدایی ترین اقداماتی که باید انجام بدم چون اصلا از قوانین اطلاعی ندارم. ممنون به خاطر سایت خوبتون و زحماتی که میکشین.

مدتی-هست-که-مشکلی-برای-من-پیش-اومده-.می-خواستم-از-طریق-این-سایت-با-شما-مشورت-کنم-تا-اگه-راه-حل-قانونی-برای--مشکلم-وجود-داره-منو-راهنمایی-کنین.

مدتی-هست--من-با-یه-خانومی-که-از-اعضای-فامیلم-هست-مشکلاتی-پیدا-کردم-.-این-خانوم--چندین-ماه-هست-که--داره-به-هر-طریقی-برای-من-مزاحمت-ایجاد-میکنه-.-تا-یه-مدت-از-طریق-اس-ام-اس--فحش-و-حرف-های-توهین-آمیز-برای-من-می-فرستاد.که-مجبور-شدم-شمارمو-عوض-کنم-که-دیگه-نتونه-برام-مشکل-ایجاد-کنه.جدیدا-منو-تهدید-کرده-که-توی-یکی-از-شبکه-های-اجتماعی-می-خواد-آبروی-منو-ببره-و-برام-مشکل-ایجاد-کنه.-یکی-از-عکس-های-شخصی-من-رو-هم-توی-اینترنت-قرار-داده.با-توجه-به-اینکه-من-فقط-اون-اس-ام-اس-هارو-ازش-دارم--میتونم-ازش-شکایت-کنم؟-اگر-توی-شبکه-های-اجتماعی-برام-مشکل-ایجاد-کرداز-طریق-پلیس-فتا-باید-اقدام-کنم؟-لطفا-همه-جزییات-و-قانون-هایی-که-در-این-مورد-وجود-داره-رو-برام-توضیح-بدین.حتی-ساده-ترین-و-ابتدایی-ترین-اقداماتی-که-باید-انجام-بدم-چون-اصلا-از-قوانین-اطلاعی-ندارم.
ممنون-به-خاطر-سایت-خوبتون-و-زحماتی-که-میکشین.
با عرض سلا م و خسته نباشید شما از طریق پرینت پیامک ها میتوانید در دادسرا تحت عنوان مزاحمت و تهدید از ایشان شکایت نمایید و از طریق پلیس فتا نیز میتوانید برای پیگیری نشر اکاذیب اقدام کنید.موفق باشید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.