×

با سلام ممنون می شوم به سوالات زیر در اسرع وقت و به طور دقیق پاسخ د

با سلام ممنون می شوم به سوالات زیر در اسرع وقت و به طور دقیق پاسخ داده شود... 1- آیا سفته حتما باید با دست خط فرد متعهد نوشته شده باشد؟ اگر قسمتی از آن با دست خط فرد دیگری باشد به اعتبار سفته خدشه وارد می شود؟ 2- اگر سفته ای فقط نام و نام خانوادگی و کد ملی و امضا و اثر انگشت متعهد را داشته باشد، (بدون تاریخ سررسید، بدون درج نام گیرنده، و بدون درج مبلغ) قابلیت واخواست تا سقف مبلغ سفته را دارد یا خیر؟ 3- چنانچه محل سکونت متعهد سفته برای گیرنده سفته مشخص نباشد، آیا قابلیت واخواست وجود دارد؟ به طور کلی واخواست سفته چند ماه طول می کشد؟ آیا به طور تضمین شده می توان وجه سفته را واخواست کرد؟ چه ریسک هایی برای عدم وصول مبلغ تعهد سفته برای واخواست وجود دارد؟

با-سلام

ممنون-می-شوم-به-سوالات-زیر-در-اسرع-وقت-و-به-طور-دقیق-پاسخ-داده-شود...

1--آیا-سفته-حتما-باید-با-دست-خط-فرد-متعهد-نوشته-شده-باشد؟-اگر-قسمتی-از-آن-با-دست-خط-فرد-دیگری-باشد-به-اعتبار-سفته-خدشه-وارد-می-شود؟

2--اگر-سفته-ای-فقط-نام-و-نام-خانوادگی-و-کد-ملی-و-امضا-و-اثر-انگشت-متعهد-را-داشته-باشد،-(بدون-تاریخ-سررسید،-بدون-درج-نام-گیرنده،-و-بدون-درج-مبلغ)-قابلیت-واخواست-تا-سقف-مبلغ-سفته-را-دارد-یا-خیر؟

3--چنانچه-محل-سکونت-متعهد-سفته-برای-گیرنده-سفته-مشخص-نباشد،-آیا-قابلیت-واخواست-وجود-دارد؟-به-طور-کلی-واخواست-سفته-چند-ماه-طول-می-کشد؟-آیا-به-طور-تضمین-شده-می-توان-وجه-سفته-را-واخواست-کرد؟-چه-ریسک-هایی-برای-عدم-وصول-مبلغ-تعهد-سفته-برای-واخواست-وجود-دارد؟
پاسخ داده شده در ساعت 10

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.