×

با سلام و احترام متاسفانه همسرم به دلایل واهی منزل را ترک کرده و مهری

با سلام و احترام متاسفانه همسرم به دلایل واهی منزل را ترک کرده و مهریه 460 سکه ای خو را در دادگاه تهران به اجرا گذاشته است و حکم قطعی آمده است(شعبه 285 باهنر-قاضی گنجی).بنده دانشجو هستم و فقط به صورت پاره وقت با درآمدی حدود دویست هزار تومان ماهانه مشغول به کارم. بعد از ازدواج پدرم حدود 35میلیون پول به بنده داد و گفت این پول را به صورت قرض می دهم تا در بانک سپرده گذاری کرده و سودش کمک خرجی برایت باشد. بعد از این اتفاق و قبل از دادخواست مهریه همسرم بنده سپرده را از بانک گرفتم و پول را به پدرم پس دادم و مقداری را نیز انتقال دادم(قبل از دادخواست همسرم).پدرم یک فرد بازنشسته با هفت بچه می باشد. اینقدر فکرم مشغول شده که دیگه نمی تونم درس بخونم لطفا با جواب به این سوال کمکم کنید. با توجه به اینکه هیچ منبع درآمد و سرمایه دیگری ندارم و با توجه به بخشنامه جدید درباره ماده2 آیا قاضی حکم جلب بنده را صادر می کند؟ آیا دادخواست اعسار بدهم یا نیازی نیست؟به نظرشما اگر اعسار ندهم قاضی حکم جلب صادر می کند؟؟؟؟؟ در صورتی که اعسار بدهم به نظر شما با توجه به وضعیت بنده دادگاه چقدر پیش قسط و چه میزان قسط بندی می کند؟؟ آیا اون سپرده ای که داشته ام و الان از بانک گرفته ام دلیلی بر تمکن مالی من حساب می شود در صورتی که قرض بوده است.

با-سلام-و-احترام
متاسفانه-همسرم-به-دلایل-واهی-منزل-را-ترک-کرده-و-مهریه--460-سکه-ای-خو-را-در-دادگاه-تهران-به-اجرا-گذاشته-است-و-حکم-قطعی-آمده-است(شعبه-285-باهنر-قاضی-گنجی).بنده-دانشجو-هستم-و-فقط-به-صورت-پاره-وقت-با-درآمدی-حدود-دویست-هزار-تومان-ماهانه-مشغول-به-کارم.-بعد-از-ازدواج-پدرم-حدود-35میلیون-پول-به-بنده-داد-و-گفت-این-پول-را-به-صورت-قرض-می-دهم-تا-در-بانک-سپرده-گذاری-کرده-و-سودش-کمک-خرجی-برایت-باشد.-بعد-از-این-اتفاق-و-قبل-از-دادخواست-مهریه-همسرم-بنده-سپرده-را-از-بانک-گرفتم-و-پول-را-به-پدرم-پس-دادم-و-مقداری-را-نیز-انتقال-دادم(قبل-از-دادخواست-همسرم).پدرم-یک--فرد-بازنشسته-با-هفت-بچه-می-باشد.-اینقدر-فکرم-مشغول-شده-که-دیگه-نمی-تونم-درس-بخونم-لطفا-با-جواب-به-این-سوال-کمکم-کنید.-با-توجه-به-اینکه-هیچ-منبع-درآمد-و-سرمایه-دیگری-ندارم-و-با-توجه-به-بخشنامه-جدید-درباره-ماده2-آیا-قاضی-حکم-جلب-بنده-را-صادر-می-کند؟
آیا-دادخواست-اعسار-بدهم-یا-نیازی-نیست؟به-نظرشما-اگر-اعسار-ندهم--قاضی-حکم-جلب-صادر-می-کند؟؟؟؟؟-در-صورتی-که-اعسار-بدهم-به-نظر-شما-با-توجه-به-وضعیت-بنده-دادگاه-چقدر-پیش-قسط-و-چه-میزان-قسط-بندی-می-کند؟؟-آیا-اون-سپرده-ای-که-داشته-ام-و-الان-از-بانک-گرفته-ام-دلیلی-بر-تمکن-مالی-من-حساب-می-شود-در-صورتی-که-قرض-بوده-است.
وکیل  با سلام و توجها به حکم قطعی دادگاه مبنی بر پرداخت مهریه در صورتیکه توان پرداخت ندارید حتما دادخواست اعسار از پرداخت یکجا و درخواست تقسیط مهریه را به دادگاه صادر کننده حکم مهریه بدهید و الا با درخواست همسرتان بازداشت می شوید ۴ نفر در استشهادیه ای عدم توان پرداخت شما را گواهی نمایند و ان را ضمیمه دادخواست اعسار کنید نحوه تقسیط با توحه به شرایط مالی شما از سوی دادگاه تعیین می شود ان سپرده دلیل تمکن شما نخواهد بود و همانطور که گفتید قرض بوده و مسترد نموده اید و الان مالی وجود ندارد بنابراین سریعا دادخواست اعسار خود را تقدیم کنید موفق باشید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.