×

با سلام، پرونده ای را در دادگاه مطرح نموده ام و اشتباها به جای نوشتن ن

با سلام، پرونده ای را در دادگاه مطرح نموده ام و اشتباها به جای نوشتن نام شناسنامه ای خود نامی که در خانه با آن صدایم میکنند را درج نموده پس از مشقات بسیار الان حکم از دادگاه گرفته ام به نفع خودم. الان که میخواهم حکم را اجرا کنم میگویند که این حکم مال تو نیست ( چون با مشخصات شناسنامه ای من مغایرت دارد). حالا میخواهم بدانم که چه کاری کنم که این مشکل حل شود. بعضی میگویند باید از اول اقدام کنم لطفا من را راهنمایی کنید؟

با-سلام،-پرونده-ای-را-در-دادگاه-مطرح-نموده-ام-و-اشتباها-به-جای-نوشتن-نام-شناسنامه-ای-خود-نامی-که-در-خانه-با-آن-صدایم-میکنند-را-درج-نموده-پس-از-مشقات-بسیار-الان-حکم-از-دادگاه-گرفته-ام-به-نفع-خودم.-الان-که-میخواهم-حکم-را-اجرا-کنم-میگویند-که-این-حکم-مال-تو-نیست-(-چون-با-مشخصات-شناسنامه-ای-من-مغایرت-دارد).-حالا-میخواهم-بدانم-که-چه-کاری-کنم-که-این-مشکل-حل-شود.-بعضی-میگویند-باید-از-اول-اقدام-کنم-لطفا-من-را-راهنمایی-کنید؟
با عرض سلام و ادب خدمت شما دوست عزیز در تکمیل جوابیه ارسالی برای شما باید عرض کنم :حسب ماده (25) ‌قانون اجرای احکام مدنی که مقرر داشته: "هر گاه در جریان اجرای حکم اشکالی پیش آید دادگاهی که حکم تحت نظر آن اجراء می‌شود رفع اشکال می‌نماید."، تصحیح بنا به درخواست معاون قضایی اجرای احکام مدنی دادگاه یا مجتمع قضایی، با دادرسی صادرکننده دادنامه خواهد بود.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.