×

سلام و خسته نباشید. من قبلا هم مزاحمتون شدم. و در مورد حکم دادگاه تجد

سلام و خسته نباشید. من قبلا هم مزاحمتون شدم. و در مورد حکم دادگاه تجدیدنظر ازتون سوال کردم. ما نتونستیم همه اون پول رو تهیه کنیم و به شکات بدیم. اونها ادعای بشتری از اون پولی که دادن کردن. آیا میشه که بدون هیچ مدرکی بتونن ادعای بیشتری کنند؟ چه جوری کار رو به اینجا رسوندن؟ ما تا یکشنبه وقت داریم پول رو جور کنیم. آیا میتونن خارج از پرونده ادعای بیشتری کنن و رضایت ندن؟ نکنه پول رو بگیرن و رضایت ندن و مامانم آزاد نشه؟ اگه رضایت بدن یکسال زندان بخشیده میشه؟ جه مدت طول میکشه که مامانم آزاد بشن؟

سلام-و-خسته-نباشید.
من-قبلا-هم-مزاحمتون-شدم.-و-در-مورد-حکم-دادگاه-تجدیدنظر-ازتون-سوال-کردم.-ما-نتونستیم-همه-اون-پول-رو-تهیه-کنیم-و-به-شکات-بدیم.-اونها-ادعای-بشتری-از-اون-پولی-که-دادن-کردن.--آیا-میشه-که-بدون-هیچ-مدرکی-بتونن-ادعای-بیشتری-کنند؟-چه-جوری-کار-رو-به-اینجا-رسوندن؟-ما-تا-یکشنبه-وقت-داریم-پول-رو-جور-کنیم.-آیا-میتونن-خارج-از-پرونده-ادعای-بیشتری-کنن-و-رضایت-ندن؟-نکنه-پول-رو-بگیرن-و-رضایت-ندن-و-مامانم-آزاد-نشه؟-اگه-رضایت-بدن-یکسال-زندان-بخشیده-میشه؟-جه-مدت-طول-میکشه-که-مامانم-آزاد-بشن؟
با سلام همانطور که قبلا عرض کردم حکم مادر شما حبس و پرداخت وجوه مندرج در حکم است البته آنها در راستای اجرای حکم نمی توانند بیشتر از مبلغی که حکم صادر شده دریافت نمایند لکن پرداخت مبلغ مورد حکم به آنان ؛ الزامی برای رضایت آنها ایجاد نمی کند به هر ترتیب شما برای اعمال ماده 277 قانون ائین دادرسی کیفری الزاما باید رضایت شکات را داشته باشید تا پس از ان بتوانید درخواست تخفیف حکم قطعی را بنمایید بنابراین چنانچه انان برای اعلام رضایت وجه بیشتری می خواهند این موضوع دست شماست که ایا قبول کنید یا نه . ماده 277 مقرر داشته هر گاه شاکی یا مدعی خصوصی در جرائم غیر قابل گذشت بعد از قطعی شدن حکم از شکایت خود صرف نظر نماید محکوم علیه می تواند با استناد به استرداد شکایت از دادگاه صادر کننده حکم قظعی ؛ درخواست کند که در میزان مجازات تجدید نظر نماید . در این مورد دادگاه به درخواست محکوم علیه در وقت فوق العاده رسیدگی نموده و مجازات را در صورت اقتضاء در حدود قانون تخفیف خواهد داد این رای قطعی است . ضمنا توجه داشته باشید در اعلام رضایت انان حتما درج گردد که شکات از شکایت خود صرف نظر نموده و اعلام رضایت کامل دارند

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.