×

با سلام مادر من یک منزل در اصفهان را به همراه دایی ام و چند نفر دیگر ش

با سلام مادر من یک منزل در اصفهان را به همراه دایی ام و چند نفر دیگر شریکی دارند. ما در اصفهان زندگی نمیکنیم و مایل به فروش منزل نیستیم ولی دایی ام گفته که بدون حضور مادرم منزل را میفروشد و ما هم میدانیم که این کار را میکند چون سابقه انجام اینجور کار ها را دارد. سوال من این است که چگونه میتوانیم جلو این کار را بگیریم که حتی از روش های غیر قانونی مانع فروش این منزل شویم.

با-سلام-مادر-من-یک-منزل-در-اصفهان-را-به-همراه-دایی-ام-و-چند-نفر-دیگر-شریکی-دارند.-ما-در-اصفهان-زندگی-نمیکنیم-و-مایل-به-فروش-منزل-نیستیم-ولی-دایی-ام-گفته-که-بدون-حضور-مادرم-منزل-را-میفروشد-و-ما-هم-میدانیم-که-این-کار-را-میکند-چون-سابقه-انجام-اینجور-کار-ها-را-دارد.-سوال-من-این-است-که-چگونه-میتوانیم-جلو-این-کار-را-بگیریم-که-حتی-از-روش-های-غیر-قانونی-مانع-فروش-این-منزل-شویم.
باسلام ایشان بدون داشتن وکالت از جانب ایشان قادر به فروش سهم مادرتان از منزل نمی باشند و اگرچنین کاری را انجام دهند فروش مال غیر انجام داده اند که جرم بوده و قابلیت پیگیری قانونی دارد. به نظر اینجانب بهترین روش این است که اقدام به خرید سهم دایی خود از منزل مذکور نمایید در غیر اینصورت به مادرتان سفارش نمایید که هیچگونه وکالتی مبنی بر فروش اموال خود از جمله منزل مذکور به برادرشان ندهند و در صورتی که سابقا چنین وکالتی داده اند فورا به همان دفتر خانه مراجعه و ایشان را عزل نمایند. راه حل دیگری که به نظر می رسد وجود دارد این است که یک نفر بابت طلب سهم مادرتان را از منزل فوق در اداره ی ثبت توقیف نماید ( مثلا در قبال وجه یک فقره چک یا یک سفته ) و بدینوسیله تا زمانیکه رفع توقیف نشده هرگونه نقل و انتقال در خصوص آن ممنوع می گردد. موفق باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.