×

با درود بیکران به شما زمین خانوادگی و 40 ساله مان را در سال 90 با شخ

با درود بیکران به شما زمین خانوادگی و 40 ساله مان را در سال 90 با شخصی مشارکت در ساخت کردیم و قرارداد 24 ماهه بود با تاخیرصدهزارتومان روزانه و سهم 45 برای ما و 55 برای سازنده به شرط ساخت و پرداخت کلیه هزینه ها و جرایم و .. الان سال 4 هست و ساختمان در پیشرفت فیزیکی 83 درصد است. سازنده تمام 8 واحد خود را به خریداران فروخته و بدلیل ساخت بدون جواز، همگی در حال انتظار معلوم شدن ماده صد هستیم. حکم جلب سازنده گرفته شده از سمت ما و مالک پروژه دیگری که سازنده 95 درصد به اتمام رسانده و ماده 100 آن را هم قسط بندی کرده. بدلیل وعده و و عید های طاقت فرسا، تاخیر 2 ساله، عدم نتیجه گیری در سازش و مصالحه با سازنده، عدم تزریق مالی به کارگاه و ... حکم جلب به اجرا گزاشته شده، سازنده با دو حکم جلب دستگیر میشود تا تکلیف دو پروژه را معلوم کند و وثیقه جور کند که متاسفانه در حین انتقال به انگشت نگاری، متواری میشود و تحت تعقیب پلیس میباشد که به خانواده اطلاع میدهد من در جستجوی سند هستم و خودم تا چند روز دیگر، معرفی میکنم خودم را. حدود 700 میلیون از سهم خریدارانش بدلیل عدم اعتماد آنها به سازنده متواری پرداخت نشده؛ با فرض بیشینه بودن جریمه ماده صد به مبلغ یک میلیارد تومن که مطابق قرارداد، با سازنده است و با علم به اینکه حدود نیم ملیارد تومن برای اتمام ساختمان شامل 15 واحد و مشاعات هزینه نیاز است و نیز در مبایع نامه، بندی در مورد فسخ و خلع ید سازنده در صورت عدم وفای بعهد، ذکر نشده؛ بهترین راه حل برای مالک زمین که بشدت متضرر شده است چه میباشد؟ با عذرخواهی از اطناب کلام و با سپاس از سایت سودمندتان

با-درود-بیکران-به-شما
زمین-خانوادگی-و-40-ساله-مان-را-در-سال-90--با-شخصی-مشارکت-در-ساخت-کردیم-و-قرارداد-24-ماهه-بود-با-تاخیرصدهزارتومان-روزانه-و-سهم-45-برای-ما-و-55-برای-سازنده-به-شرط-ساخت-و-پرداخت-کلیه-هزینه-ها-و-جرایم-و-..

الان-سال-4-هست-و-ساختمان-در-پیشرفت-فیزیکی-83-درصد-است.-سازنده-تمام-8-واحد-خود-را-به-خریداران-فروخته-و-بدلیل-ساخت-بدون-جواز،-همگی-در-حال-انتظار-معلوم-شدن-ماده-صد-هستیم.-حکم-جلب-سازنده-گرفته-شده-از-سمت-ما-و-مالک-پروژه-دیگری-که-سازنده-95-درصد-به-اتمام-رسانده-و-ماده-100-آن-را-هم-قسط-بندی-کرده.

بدلیل-وعده-و-و-عید-های-طاقت-فرسا،-تاخیر-2-ساله،-عدم-نتیجه-گیری-در-سازش-و-مصالحه-با-سازنده،-عدم-تزریق-مالی-به-کارگاه-و-...-حکم-جلب-به-اجرا-گزاشته-شده،-سازنده-با-دو-حکم-جلب-دستگیر-میشود-تا-تکلیف-دو-پروژه-را-معلوم-کند-و-وثیقه-جور-کند-که-متاسفانه-در-حین-انتقال-به-انگشت-نگاری،-متواری-میشود-و-تحت-تعقیب-پلیس-میباشد-که-به-خانواده-اطلاع-میدهد-من-در-جستجوی-سند-هستم-و-خودم-تا-چند-روز-دیگر،-معرفی-میکنم-خودم-را.

حدود-700-میلیون-از-سهم-خریدارانش-بدلیل-عدم-اعتماد-آنها-به-سازنده-متواری-پرداخت-نشده؛-با-فرض-بیشینه-بودن-جریمه-ماده-صد-به-مبلغ-یک-میلیارد-تومن-که-مطابق-قرارداد،-با-سازنده-است-و-با-علم-به-اینکه-حدود-نیم-ملیارد-تومن-برای-اتمام-ساختمان-شامل-15-واحد-و-مشاعات-هزینه-نیاز-است-و-نیز-در-مبایع-نامه،-بندی-در-مورد-فسخ-و-خلع-ید-سازنده-در-صورت-عدم-وفای-بعهد،-ذکر-نشده؛-بهترین-راه-حل-برای-مالک-زمین-که-بشدت-متضرر-شده-است-چه-میباشد؟

با-عذرخواهی-از-اطناب-کلام-و-با-سپاس-از-سایت-سودمندتان
وکیل  با سلام اولا به منظور آرائه پاسخ به شما دوست عزیز حتما مطالعه قرار داد شما الزامیست و از آنجای که در قراردادهای مشارکت عموما شرائط حاکم بین طرفین لازم الاجرابوده و در صورت عدم مغایرا ت با قانون این قرارداد است که تکلیف طرفین رأ مشخص میکندلذا بایستی اول قرارداد مورد مطالعه دقیق قرار بگیرید و اساسا اینگونه قرارداد ها تابع مقررات حقوقی بوده و اینکه سازنده به چه دلیل جلب شده برأی من مشخص نیست پس پیشنهاد میکنم اولا مدارک و قرارداد تونو برام بفرستید و ثانیا با هماهنگی مدیر سایت از طریق مشاوره تلفنی پاسخ خود رأ پیگیری بفرمایید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.