×

باسلام و عرض ادب درپاسخ سوال قبلی(14165644) فرموده بودید که مواد استن

باسلام و عرض ادب درپاسخ سوال قبلی(14165644) فرموده بودید که مواد استنادی جرایم را بنویسم تا مشخص شود سه سال و ده روز حبس تعزیری برای چیست. اتهام ها به شرح ذیل است: قتل غیرعمدی در اثر بی مبالاتی در امر رانندگی منجر به فوت دو تن(که هر دو خواهرانم هستند) و در رای دادگاه نوشته شده:«متهم را بلحاظ بی مبالاتی در رانندگی منتهی به قتل غیر عمدی مرحومه ز.ن و ش.ن به دو فقره سه سال و ده روز حبس تعزیری محکوم مینماید.بدیهی است با توجه به ماده134قانون مجازات اسلامی در مورد حبس های تعیین شده فقط مجازات اشد(یکی از مجازاتها) قابل اجرا میباشد و اگر مجازات اشد به یکی از علل قانون تقلیل یابد یا تبدیل یا غیرقابل اجرا شود مجازات اشد بعدی اجرا میشود.» رای صادره حضوری بوده و ظرف مهلت بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر در دادگاه تجدید نظر میباشد و بنده قبل از پایان مهلت بیست روز نسبت به رای اعتراض زدم. از بذل توجه جنابعالی و زحمات بیدریغتان کمال تشکر و قدر دانی را دارم،پیشاپیش سالی پر از تندرستی و کامروایی را برایتان ارزومندم.

باسلام-و-عرض-ادب
درپاسخ-سوال-قبلی(14165644)-فرموده-بودید-که-مواد-استنادی-جرایم-را-بنویسم-تا-مشخص-شود-سه-سال-و-ده-روز-حبس-تعزیری-برای-چیست.
اتهام-ها-به-شرح-ذیل-است:
قتل-غیرعمدی-در-اثر-بی-مبالاتی-در-امر-رانندگی-منجر-به-فوت-دو-تن(که-هر-دو-خواهرانم-هستند)
و-در-رای-دادگاه-نوشته-شده:«متهم-را-بلحاظ-بی-مبالاتی-در-رانندگی-منتهی-به-قتل-غیر-عمدی-مرحومه-ز.ن-و-ش.ن-به-دو-فقره-سه-سال-و-ده-روز-حبس-تعزیری-محکوم-مینماید.بدیهی-است-با-توجه-به-ماده134قانون-مجازات-اسلامی-در-مورد-حبس-های-تعیین-شده-فقط-مجازات-اشد(یکی-از-مجازاتها)-قابل-اجرا-میباشد-و-اگر-مجازات-اشد-به-یکی-از-علل-قانون-تقلیل-یابد-یا-تبدیل-یا-غیرقابل-اجرا-شود-مجازات-اشد-بعدی-اجرا-میشود.»
رای-صادره-حضوری-بوده-و-ظرف-مهلت-بیست-روز-پس-از-ابلاغ-قابل-تجدید-نظر-در-دادگاه-تجدید-نظر-میباشد-و-بنده-قبل-از-پایان-مهلت-بیست-روز-نسبت-به-رای-اعتراض-زدم.
از-بذل-توجه-جنابعالی--و-زحمات-بیدریغتان-کمال-تشکر-و-قدر-دانی-را-دارم،پیشاپیش-سالی-پر-از-تندرستی-و-کامروایی-را-برایتان-ارزومندم.
وکیل  با سلام ماده ای که دادگاه باید استناد می کرد 714ق. م. ا.ت باید باشد و ماده 134 در مورد اجرای مجازا ت در مورد تعدد جرم است .به هر حال شما مسئله بیمه را با تشکیل پروند ه پیگیری کنید و با رضایت رسمی نیز بعد از قطعیت به دنبال اعمال ماده 277 ایین دادرسی کیفری باشید . در ضمن چون پدرتان در مورد هردو قتل رضایت می دهد. نگران نباشد ولی بهتره پیگیر پروندهو گفتگو با قضات تجدید نظر باشید. سال خوبی در پیش داشته باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.