×

با سلام، من اخیرا در اتوبان حقانی تصادف کردم، یک خودروی بلیزر که از نف

با سلام، من اخیرا در اتوبان حقانی تصادف کردم، یک خودروی بلیزر که از نفت وارد حقانی شد چند متر جلوتر با گلگیر عقب سمت راست من برخور کرد. به علت ترافیک زیاد من ماشین رو جابه جا کردم و به ١١٠ زنگ زدم، راننده بلیزر ادعا میکرد که من مقصر هستم و نباید صحنه تصادف رو بهم میزدم، من هم گفتم منتظر بمانید تا افسر بیاد. ولی راننده بعد از چند دقیقه بدون هیچ اطلاعی رفت. دوباره به ١١٠ زنگ زدم و مامور کلانتری فرستادن ، گزارش کلانتری رو گرفتم و به شورای حل اختلاف رفتم، بعد از انجام تشکیل پرونده و کارشناسی ، یک پاکت جهت استعلام آدرس راننده متواری دادن، که امروز دوباره پاکت رو به شورای حل اختلاف بردم، خودرو مربوط به یک شرکت در خ میرداماد بود، گفتن تماس بگیرم و بگم خسارت وارده رو پرداخت کنن ولی بعد از تماس من که نتیجه ای نداشت، گفتن شکایت کن. من شکایت رو انجام دادم، سوالم این هست بعد از این مراحل چه اتفاقاتی ممکنه بیفته؟ ممکنه ایشون مقصر نشه ؟ با اینکه صحنه حادثه رو ترک کرده؟

با-سلام،-من-اخیرا-در-اتوبان-حقانی-تصادف-کردم،-یک-خودروی-بلیزر-که-از-نفت-وارد-حقانی-شد-چند-متر-جلوتر-با-گلگیر-عقب-سمت-راست-من-برخور-کرد.-به-علت-ترافیک-زیاد-من-ماشین-رو-جابه-جا-کردم-و-به-١١٠-زنگ-زدم،-راننده-بلیزر-ادعا-میکرد-که-من-مقصر-هستم-و-نباید-صحنه-تصادف-رو-بهم-میزدم،-من-هم-گفتم-منتظر-بمانید-تا-افسر-بیاد.-ولی-راننده-بعد-از-چند-دقیقه-بدون-هیچ-اطلاعی-رفت.--دوباره-به-١١٠-زنگ-زدم-و-مامور-کلانتری-فرستادن-،-گزارش-کلانتری-رو-گرفتم-و-به-شورای-حل-اختلاف-رفتم،-بعد-از-انجام-تشکیل-پرونده-و-کارشناسی-،-یک-پاکت-جهت-استعلام-آدرس-راننده-متواری-دادن،-که-امروز-دوباره-پاکت-رو-به-شورای-حل-اختلاف-بردم،-خودرو-مربوط-به-یک-شرکت-در-خ-میرداماد-بود،-گفتن-تماس-بگیرم-و-بگم-خسارت-وارده-رو-پرداخت-کنن-ولی-بعد-از-تماس-من-که-نتیجه-ای-نداشت،-گفتن-شکایت-کن.-من-شکایت-رو-انجام-دادم،-سوالم-این-هست-بعد-از-این-مراحل-چه-اتفاقاتی-ممکنه-بیفته؟-ممکنه-ایشون-مقصر-نشه-؟-با-اینکه-صحنه-حادثه-رو-ترک-کرده؟
وکیل  با سلام در تصادفات بایستی صحنه را ترک نکرد و در صورت ایجاد ترافیک با گرفتن عکس و فیلم در واقع تارسیدن پلیس صبر نمود . متاسفانه در صورت بهم خوردن صحنه تصادف به هر علتی موضوع به کارشناسی ارجاع می شود و نظر کارشناس تصادفات تعیین کننده است . لذا شما بایستی با اخذ نظر کارشناس تصادفات اقدام نمایید . در این صورت اگر طرف مقابل مقصر شناخته شود قطعا دادگاه یا شورا حکم به محکومیت به پرداخت خسارت و جریمه صادر خواهد نمود. به هرحال نظر کارشناس تصادفات مهم می باشد و اگر هر کسی مقصر شناخته شود دادگاه هم آن طرف را محکوم می کند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.