×

سلام من ۱ ساله پیش یه واحد آپارتمان بطور وکالت بلا عزل به اسم خانوم

سلام من ۱ ساله پیش یه واحد آپارتمان بطور وکالت بلا عزل به اسم خانومم زدم.البته به اصرار ایشان که اگر این کارو نمیکردم عقدی صورت نمیگرفت. ایشان از من حق طلاق خواستن و من موافقت نکردم و در عوض آپارتمان خواستن و منم به حسب اطمینان این کارو کردم. آپارتمان وام ۱۸ میلیونی دارد و اصل سند به اسم من می‌باشد. من چه جوری می‌تونم این وکا لتو باطل کنم.من در شرایط سختی هستم تا جایی‌ که برای لغو وکالت می‌خواستم خود کسی‌ کنم تا این وکا لتو باطل کنم. اگه راهی‌ هست لطفا به من کمک کنید. الان ایشان با من قطع رابطه کردن و از من حق طلاق میخوان و تهدید می‌کنن اگه این کارو نکنی‌ مهرمو به اجرا میزارم. مهریهٔ ایشونم ۱۰۰۰ سکه طلاست. تو بد مخمصه‌ای افتادم کمکم کنید لطفا.

سلام

من-۱-ساله-پیش-یه-واحد-آپارتمان-بطور-وکالت-بلا-عزل-به-اسم-خانومم-زدم.البته-به-اصرار-ایشان-که-اگر-این-کارو-نمیکردم-عقدی-صورت-نمیگرفت.

ایشان-از-من-حق-طلاق-خواستن-و-من-موافقت-نکردم-و-در-عوض-آپارتمان-خواستن-و-منم-به-حسب-اطمینان-این-کارو-کردم.

آپارتمان-وام-۱۸-میلیونی-دارد-و-اصل-سند-به-اسم-من-می‌باشد.

من-چه-جوری-می‌تونم-این-وکا-لتو-باطل-کنم.من-در-شرایط-سختی-هستم--تا-جایی‌-که-برای-لغو-وکالت-می‌خواستم-خود-کسی‌-کنم-تا-این-وکا-لتو-باطل-کنم.

اگه-راهی‌-هست-لطفا-به-من-کمک-کنید.

الان-ایشان-با-من-قطع-رابطه-کردن-و-از-من-حق-طلاق-میخوان-و-تهدید-می‌کنن-اگه-این-کارو-نکنی‌-مهرمو-به-اجرا-میزارم.

مهریهٔ-ایشونم-۱۰۰۰-سکه-طلاست.

تو-بد-مخمصه‌ای-افتادم-کمکم-کنید-لطفا.
دوست عزیز شما چون وکالت بلا عزل داده اید چنانچه قراردادی فیمابین وجود نداشته باشد نمی توانید اقدامی انجام دهید. مهریه هم حق ایشان است که هر زمانی می توانند برای وصول آن اقدام کنند . با من تماس بگیرید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.