×

با سلام. بنده و شریکم با عقد یک سند رسمی مشارکت مدنی ساخت با مالک یک

با سلام. بنده و شریکم با عقد یک سند رسمی مشارکت مدنی ساخت با مالک یک زمین پس از انتقال 4 دانگ زمین توسط مالک اولیه به ما (نفری دو دانگ) از سال 87 اقدام به ساخت مجموعه آپارتمان کردیم ، در سال 89 دو دانگ ملک توسط همسر شریک بنده ( مهریه ) بازداشت شد حالیه ما دارای قرارداد متمم مشارکت محضری (رسمی) ثانوی به سال 88 میباشیم که در آن سهم شریک من فقط یک واحد آپارتمان تعریف شده ، با توجه به این قرارداد آیا واحد ایشان ( فقط همین دارایی را دارند) جز مستثنیات دین میباشند ؟ و چون ما سایر واحد ها را فروخته ایم( تاریخ پیش فروش بعد از تاریخ بازداشت است ) آیا از دو دانگ فروخته شده به خریداران و 2 دانگ مربوط به مشارکت دهنده رفع بازداشت صورت میگیرد یا معاملات فسخ میشود ؟ بذل توجه شما موجب امتنان است

با-سلام.--بنده-و-شریکم-با-عقد-یک-سند-رسمی-مشارکت-مدنی-ساخت-با-مالک-یک-زمین-پس-از-انتقال-4-دانگ-زمین-توسط-مالک-اولیه-به-ما-(نفری-دو-دانگ)-از-سال-87-اقدام-به-ساخت-مجموعه-آپارتمان-کردیم-،-در-سال-89-دو-دانگ-ملک-توسط-همسر-شریک-بنده-(-مهریه-)-بازداشت-شد-حالیه-ما-دارای-قرارداد-متمم-مشارکت-محضری-(رسمی)-ثانوی-به-سال-88-میباشیم-که-در-آن-سهم-شریک-من-فقط-یک-واحد-آپارتمان-تعریف-شده-،-با-توجه-به-این-قرارداد-آیا-واحد-ایشان-(-فقط-همین-دارایی-را-دارند)-جز-مستثنیات-دین-میباشند-؟-و-چون-ما-سایر-واحد-ها-را-فروخته-ایم(-تاریخ-پیش-فروش-بعد-از-تاریخ-بازداشت-است-)-آیا-از-دو-دانگ-فروخته-شده-به-خریداران-و-2-دانگ-مربوط-به-مشارکت-دهنده-رفع-بازداشت-صورت-میگیرد-یا-معاملات-فسخ-میشود-؟
بذل-توجه-شما-موجب-امتنان-است
وکیل  با سلام و سپاس احتراما به استحضار می رساند در پاسخ به سوالات شما باید عرض کنم که: اولاً اگر قرارداد الحاقی شما به موجب سند رسمی و تواریخ ارائه شده نیز بر همین مبنایی که مطرح فرمودید صحیح باشند، سهم شریک شما صرفا همان یک واحد خواهد بود و محدود به آن شده است. لذا توقیف پس از آن تاریخ نادرست بوده شما می توانید با ارائه مدارک به شعبه مورد نظر نسبت به رفع آن با انجام تشریفا قانونی اقدام نمائید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.