×

بازی های دوستانه فوتبال به منظور آزادی زندانیان غیرعمد

بازی های دوستانه فوتبال به منظور آزادی زندانیان غیرعمد

در آستانه سال نو پیشکسوتان ملی‌پوش تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با حضور در شهرهای بوشهر برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان توپ خواهند زد

بازی-های-دوستانه-فوتبال-به-منظور-آزادی-زندانیان-غیرعمد وکیل 

در آستانه سال نو پیشکسوتان ملی‌پوش تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با حضور در شهرهای بوشهر برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان توپ خواهند زد.

افزایش سقف پرداخت تسهیلات به زندانیان جرایم غیرعمد - محکومان مالی پیشتاز زندانیان غیرعمد هستند - برای متهمان جرایم غیرعمد ، حکم زندان صادر نکنید - زندانیان جرایم غیر عمد را دریابیم 

سیداسماعیل موسوی مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر گفت: کل بدهی زندانیان یاد شده 100 میلیارد و 424 میلیون و 936 هزار ریال بود که از این مبلغ 52 میلیارد ریال ازسوی شاکیان به زندانیان جرایم غیرعمد بخشیده و مابقی نیز از کمک‌های مردمی و اعتبارات ستاد دیه پرداخت شد.

وی ادامه داد: از مجموع 101 نفر آزاد شده 65 نفر جرایم مالی، 23 نفر دیه، 12 نفر مهریه و یک نفر نیز به جرم ناتوانی در پرداخت نفقه در زندان بودند.

زندانی بیمار، امنیت زندان را به مخاطره می اندازد - زندانی هم شهروند است - زندان ، بایدها و نبایدها - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند - اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر با اشاره به مساعدت‌های همیشگی مردم نوع‌دوست بوشهر در راستای آزادی زندانیان نیازمند، گفت: امسال در سطح استان میزبان 21 جشن گلریزان بودیم که مشارکت شهرستان‌های بعضا محروم استان در این مراسم از نقاط قوت این برنامه‌های معنوی بود.

وی با اشاره به آمار 167 نفری زندانیان جرائم غیرعمد استان گفت: شماری از این زندانیان افراد بی بضاعتی هستند که تنها به این علت که نمی‌توانند وثیقه مورد نظر بانکی را برای استفاده از تسهیلات ارایه دهند در حبس به سرمی‌برند.

موسوی 5 نفر از این مددجویان واجد شرایط را از بانوان اعلام کرد و ادامه داد: در آستانه عید و برای جمع آوری کمک‌های مردمی سه بازی فوتبال با حضور پیشکسوتان تیم‌های پرطرفدار پیروزی و استقلال تهران را در شهرهای بوشهر، عسلویه و خورموج برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان بوشهر در خصوص تیم‌های ورزشی مقابل پیشکسوتان تهرانی گفت: دو بازی در نظر گرفته شده با تیم‌های فوتبال صدا و سیمای مرکز بوشهر و شهدای خلیج فارس خورموج در روزهای 21 و 22 اسفند ماه برگزار شده و امروز هم بازی آخر یعنی رقابت دوستانه تیم فوتبال انرژی پارس جنوبی با تیم پیشکسوتان برگزار می‌شود.

آزادی بیان در زندان - چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد - آزادی مشروط زندانیان -  بالا بودن سطح سواد مانع از بروز جرم می شود 

موسوی با دعوت از جوانان بوشهری جهت حضور در ورزشگاه‌های ورزشی اظهار کرد: عواید حاصل از این بازی‌های دوستانه برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد صرف خواهد شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.