×

درخواست کاربرانی را که نمی شناسید پاسخ ندهید

درخواست کاربرانی را که نمی شناسید پاسخ ندهید

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند

درخواست-کاربرانی-را-که-نمی-شناسید-پاسخ-ندهید

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند.

 جرایم سایبر از نگاهی دیگر - چالش های فضای سایبر و مالکیت معنوی در ایران - جرم شناسی سایبر - جرایم سایبر - cyber crimes- قسمت اول - جرایم سایبر - cyber crimes- قسمت دوم - دفاع از حریم خصوصی در محیط سایبر - بررسی جرایم سایبری - جرایم سایبری پس از پیدایش اینترنت 

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ حسین رضایی با ارائه هشدارهای سایبری ویژه "والدین و فرزندان" ادامه داد: به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند.

وی ادامه داد: والدین برخرید و استفاده از بازی­های رایانه­ای فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند و فرهنگ استفاده صحیح از رایانه و بخصوص بازی­های رایانه‌ای را به فرزندان خود بیاموزند.

رضایی ضمن تاکید بر این موضوع که فرزندان باید بدانند افراد آنلاین ممکن است آن شخصی که معرفی می کنند نباشند گفت: از نرم افزارهای پرنتال کنترل برای کنترل فرزندانتان در اینترنت استفاده کنید و پروفایل فرزندان خود را در صفحات وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی اینترنتی چک کنید .

سرهنگ رضایی تصریح کرد: مراقب پیامک های برنده شدن در طرح های نوروزی باشید و در صورت مواجه شدن با چنین پیامهایی با پلیس فتا تماس بگیرید.

بررسی مسائل قضایی هرزه نگاری در محیط سایبر - صلاحیت کیفری در فضای سایبر - کالبد شناسی جرایم سایبری در ایران - ویژگیهای حقوقی تروریسم سایبری - ماهیت جرایم سایبری 

رئیس پلیس فتا استان یزد خاطر نشان کرد: بطور کل والدین می توانند با یک رفتار دوستانه قوانین مربوط به استفاده از رایانه و اینترنت را در خانه وضع کنند تا از آسیب های آتی پیشگیری گردد.

منبع:
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

منبع : پلیس فتا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.