×

ورشکستگی فاجعه نیست، موهبت است!

ورشکستگی فاجعه نیست، موهبت است!

رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران معتقد است که رکود در بسیاری موارد عامل رشد است و ورشکستگی می تواند یک نعمت باشد

ورشکستگی-فاجعه-نیست،-موهبت-است!

رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران معتقد است که رکود در بسیاری موارد عامل رشد است و ورشکستگی می تواند یک نعمت باشد.

آیین ویژه دادرسی در دعوای ورشکستگی - معاملات بعد از صدور حکم ورشکستگی - پیامدهای قانونی ورشکستگی - ابعاد مختلف ورشکستگی در قانون تجارت - ورشستگی به تقصیر و تقلب - نحوه ابلاغ حکم ورشکستگی از طریق نشر آگهی ، چگونگی توبه متهم قبل از اثبات جرم - درخواست حکم ورشکستگی از طرف طلبکار - ورشکستگی در حقوق تجارت بین الملل 

فرزین انتصاریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره رشد منفی بخش صنعت در شش ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: رکود در این بخش وجود دارد، چراکه نقدینگی در کشور نیست و تولیدکننده نمی تواند تولید کند و مصرف کننده هم نمی تواند کالا را بخرد.

وی در پاسخ به این سوال که رکود ایجاد شده چه تاثیری بر کیفیت خواهد داشت؟ ادامه داد: در حال حاضر و در کوتاه مدت وضعیت کیفیت خوب نیست، چراکه واحدهای تولیدی پول ندارند که بتوانند کالاهای با کیفیتی را تولید کنند، اما ایجاد رکود در بلند مدت می تواند به شدت در کیفیت تاثیر مثبت داشته باشد.

رتبه ایران در ورشکستگی - بایدها و نبایدهای ورشکستگی - آیا اعلام ورشکستگی جرم اقتصادی محسوب می شود ؟ - آیا ورشکسته محجور است ؟  - ورشکستگی در قوانین

رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران توضیح داد: ایجاد رکود باعث می شود تا آن هایی که ذاتا نمی توانند دوام بیاورند حذف شوند و افراد و مدیران جدیدی جای آن ها را بگیرند تا با سیاست جدید بتوان بهتر کار کرد.

انتصاریان با بیان اینکه ورشکستگی یک فاجعه نیست، گفت: ورشکستگی یک موهبت است، چراکه این واژه صرفا به معنای تعطیلی نیست بلکه می تواند به معنی تغییر تفکر استراتژیک مدیریتی باشد، به طوریکه افراد دیگری بیایند که شاید بتوانند بیش از مدیران قبلی در این عرصه موفق باشند.

قواعد حاکم بر بانک ها و موسسسات مالی ورشکسته - قبح ورشکستگی باید از بین برود - درخواست حکم ورشکستگی از طرف تاجر

وی در این باره اظهار کرد: برای مثال صنعت خودروسازی آمریکا یک بار در سال 2008 ورشکست شد، اما این به معنی نابودی این صنعت در آمریکا نبود، بلکه مدیران جدیدی کار را در دست گرفتند و این صنعت با وضعیت بهتری کار خود را دوباره آغاز کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.