×

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد لرستان نیازمند 30 میلیارد تومان کمک

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد لرستان نیازمند 30 میلیارد تومان کمک

‌مدیرکل زندان‎های لرستان گفت 30 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان نیاز داریم

آزادی-زندانیان-جرایم-غیرعمد-لرستان-نیازمند-30-میلیارد-تومان-کمک

‌مدیرکل زندان‎های لرستان گفت: 30 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان نیاز داریم.

تعداد زندانیان جرایم غیرعمد چقدر است ؟ - جرایم غیرعمد با آموزش کاهش می یابد - اجرای احکام در جرایم غیرعمد - زندانیان جرایم غیرعمد را دریابیم - زندان از دیدگاه قرآن و روایات چه کسی نخستین زندان را ساخت ؟ - زندانی بیمار، امنیت زندان را به مخاطره می اندازد 

 محمدعلی محمدی در کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی استان، افزود: تعداد زندانیان لرستانی که از ابتدای سال 93 تاکنون در ارتباط با جرایم غیرعمد آزاد شده‎اند 373 نفر بوده که 11 نفر از آنها زن و بقیه مرد بوده‎اند.

وی بیان کرد: این 373 نفر از محل کمک‎های بلاعوض خیرین لرستانی، اعتبارات قرض‎الحسنه بانک‎ها و دریافت کمک‎های بلاعوض دولتی از طریق ستاد دیه کشور آزاد شدند.

زندانی هم شهروند است - زندان ، بایدها و نبایدها - زندانیان نباید پس از حبس از جامعه جدا شوند - آزادی بیان در زندان - چرا کسی به زندانی آزاد شده شغل نمی دهد - آزادی مشروط زندانیان 

این مقام مسئول اظهار کرد: در حال حاضر 349 زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد که مجموع بدهی این زندانیان حدود 30 میلیارد تومان است و در صورت تامین نصف این مبلغ می‎توان تا پایان سال جاری همه این زندانیان را آزاد کرد.

مدیرکل زندان‎های لرستان با یادآوری این‌که «ستاد دیه در سال 69 تاسیس شد و در سال 76 با ثبت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد» افزود: این ستاد خودجوش و مردمی است و هیچ اعتباری از دولت برای خود دریافت نمی‎کند و در دو بخش پیشگیری و درمان فعالیت دارد.

اعطای مرخصی به متهم تحت بازداشت موقت  - پانزده روز مرخصی برای زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و عید فطر -  بالا بودن سطح سواد مانع از بروز جرم می شود 

محمدی گفت: متأسفانه ستاد دیه استان ساختمان ثابتی برای انجام فعالیت‎های خود ندارد که بهتر است یکی از ساختمان‎های بلااستفاده در اختیار این نهاد قرار گیرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.