مشاوره روزانه 3000 شهروند با سامانه های قوه قضاییه
معاون فناوری اطلاعات قوه قضاییه از مشاورههای حقوقی و قضایی روزانه 3 هزار شهروند با سامانههای 129 و 09699 قوه قضاییه خبر داد
معاون فناوری اطلاعات قوه قضاییه از مشاورههای حقوقی و قضایی روزانه 3 هزار شهروند با سامانههای 129 و 09699 قوه قضاییه خبر داد.
حجتالاسلام حمید شهریاری گفت: روزانه 3 هزار تماس تلفنی به منظور حل مشکلات قضایی و ارائه مشاوره در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه انجام میشود که در کنار این مشاورهها، شهروندان انتقادات و پیشنهادات خود را به دستگاه قضایی ارائه میکنند.
وی افزود: با اضافه شدن خطوط E1، یکپارچه سازی مراکز تماس پاسخگویی سراسر کشور و انتقال تماسها به این مرکز و افزایش تعداد مشاوره دهندگان و ایجاد گزارشهای متنوع تر و نگهداری و بهروز رسانی سرویسهای موجود از برنامههای آینده این معاونت است.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر ایجاد یک منو جهت محاسبه مهریه از طریق تلفن و انتقال تماسهای مردمی بر روی گوشیهای موبایل تعدادی از قضات تعیین شده در سراسر کشور امکانپذیر است.
منبع : ایسنا
گره گشایی از مشکلات حقوقی و رفاهی معلولان با لایحه ای جدید افزایش 4 درصدی دستگیری مجرمان فضای مجازی، دستگیری 723 مجرم فضای مجازی