×

زنگ خطر شیرینی دادن برای مکروه ترین حلال

زنگ خطر شیرینی دادن برای مکروه ترین حلال

یک وکیل دادگستری گفت پسر و دختر باید بر اساس واقعیت تصمیم بگیرند نه هوس و احساس؛ چرا که نتیجه تصمیم نادرست، طلاق و آسیب‌های بعد از آن است

زنگ-خطر-شیرینی-دادن-برای-مکروه-ترین-حلال

یک وکیل دادگستری گفت: پسر و دختر باید بر اساس واقعیت تصمیم بگیرند نه هوس و احساس؛ چرا که نتیجه تصمیم نادرست، طلاق و آسیب‌های بعد از آن است.

مهدی مهری ، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از زوج‌ها این مجال و اجازه را به خانواده‌های‌شان می‌دهند که از همان روزهای اول ازدواج در زندگی‌شان مداخله کنند. دختر و پسر وقتی در صدد تشکیل زندگی مشترک هستند، باید وابستگی خود را از خانواده کم کنند و هر کدام از آن‌ها برای پایداری زندگی‌شان به مدیریت خانواده خود بپردازند.

مهری با اشاره به اینکه اختلافات فرهنگی در زندگی زوجین بسیار تاثیرگذار است به‌نحوی‌ که وقتی رفتار این زوج با هم همخوانی ندارد اختلافات شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه قبح طلاق شکسته شده و زوجین با کوچک‌ترین مشکلی این واژه را بر زبان می‌آورند.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: شیرینی دادن زوج بعد از طلاق یک زنگ خطر است که باید در مورد آن اطلاع‌رسانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختی در تعیین مهریه‌های سنگین و تجملات نیست گفت: ازدواج باید بر اساس واقعیت، عقل و منطق باشد و اگر این مهم رعایت شود قطعاً خوشبختی طرفین محقق می‌شود.

مهری با تاکید بر اینکه باید مهارت‌های زندگی توسط دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای به جامعه آموزش داده شود، گفت: اگر بتوانیم خوب به جامعه آموزش بدهیم قطعاً در تصمیم‌گیری‌ها مشکلات زندگی و اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طلاق پیامدهای جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: یکی از شیرین‌ترین بخش‌های زندگی، ازدواج است، اما متاسفانه برای بسیاری از جوانان این شیرینی را به تلخی طلاق تبدیل می‌کنند که لازم است پسر و دختر بر اساس واقعیت زندگی تصمیم بگیرند نه هوس و احساس؛ چراکه نتیجه تصمیم نادرست طلاق و آسیب‌های بعد این پدیده می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.