×

آزادی سه زندانی با هزینه مراسم ترحیم خواهر

آزادی سه زندانی با هزینه مراسم ترحیم خواهر

روحانی منش گفت یک بانوی نیکوکار با حضور در ستاددیه استان همدان هزینه مجلس ترحیم خواهر خود را برای آزادی سه زندانی نیازمند اهدا کرد

آزادی-سه-زندانی-با-هزینه-مراسم-ترحیم-خواهر

 روحانی منش گفت: یک بانوی نیکوکار با حضور در ستاددیه استان همدان هزینه مجلس ترحیم خواهر خود را برای آزادی سه زندانی نیازمند اهدا کرد.

 یدالله روحانی منش گفت: یک بانوی نیکوکار با حضور در ستاددیه استان همدان هزینه مجلس ترحیم خواهر خود را برای آزادی سه زندانی نیازمند اهدا کرد.

 مدیرعامل ستاددیه استان همدان افزود: این نیکوکار همدانی تمامی هزینه مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت خواهر خود را به جای برگزاری مجلس ترحیم به منظور آزادی محکومان مالی سرپرست خانواده به این ستاد اهدا کرد که با این مبلغ 80 میلیون ریالی دو مددجوی زندان مرکزی همدان از بند حبس رهایی یافتند.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر خوشبختانه بسیاری از خانواده‌ها با اختصاص تمام یا بخشی از مراسم هفتم، چهلم و سالگرد درگذشت عزیزان از دست رفته خود موجبات بازگشت سرپرست زندانی خانواده‌های آبرومند و منتظری به آغوش جامعه می‌شوند که اگر این اقدام پسندیده به یک فرهنگ عمومی بدل شود به طور قطع ضمن احسان مطلوب برای سفر کرده‌های دیار باقی این عمل می‌تواند راهگشای بسیاری از معضلات فردی و اجتماعی هم باشد.

مدیرعامل ستاددیه شعبه این استان نقش رسانه‌ها را در نهادینه کردن این سنت حسنه بیش از همه اقشار اجتماع عنوان کرد و یادآور شد: اگر هنرمند و ورزشکار و چهره محبوبی هم نسبت به احیای این سنت اقدام کند بدون شک قدم و قلم اهالی رسانه در تببین و ترویج این مهم فراموش شده تعیین‌کننده و اساسی خواهد بود.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.