×

دفاتر دست نویس اسناد حذف می شود

دفاتر دست نویس اسناد حذف می شود

تویسرکانی گفت دفاتر دست نویس اسناد در دفاتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد تا پایان هفته حذف و دفاتر الکترونیک جایگزین آن خواهد شد

دفاتر-دست-نویس-اسناد-حذف-می-شود وکیل 

 تویسرکانی گفت: دفاتر دست نویس اسناد در دفاتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد تا پایان هفته حذف و دفاتر الکترونیک جایگزین آن خواهد شد.

 احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل ثبت اسناد استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر مبنای یک سیاست و راهبرد دقیق برنامه‌های عملیاتی خود را پیگیری می‌کند. شعار سازمان ثبت اسناد از ابتدا سیاست و سرعت در خدمات، ارتقای سلامت اداری و شفافیت در کار بوده است و برای دستیابی به این امر مهم راهکاری فراوانی طراحی شده است و مبتنی بر یکسری برنامه‌های سالانه این راهبرد انجام شد و خوشبختانه وضعیت قابل قبولی را در این خصوص داشته‌ایم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: یکی از سیاست‌های سازمان ثبت اسناد توجه به کاهش حضوری مردم بوده است، با توجه به اینکه انبوه خدماتی که سازمان ثبت به مردم ارائه می‌دهد و شامل همه اقشار مردم هم می‌شود، توجه به این سیاست ضروری است.

تویسرکانی بیان کرد: درسال گذشته قریب به 72 میلیون خدمت به مردم ارائه شد که نشان می‌دهد حجم مراجعات مردم به ادارات ثبت تا چه اندازه زیاد است.

وی با بیان اینکه از ابتدا خود را به خدمتگذاری متناسب با شأن و جایگاه مردم مکلف کرده‌ایم، گفت: متاسفانه اکثر ساختمان‌های سازمان ثبت استیجاری و مسکونی و دارای فضاهای کوچک بودند که افراد جانباز، معلول و مسن با تردد در طبقات این ساختمان‌ها با مشکل مواجه می‌شدند؛ اما در سال‌های اخیر علیرغم محدودیت‌های دولت کمک‌های خوبی در مقایسه با سازمان‌های دیگر به سازمان ثبت شده است که امیدواریم این کمک‌ها و مساعدت‌ها تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران در جهت اجرای برنامه‌های عملیاتی قدم بردارند. به هر حال امروز یک عرصه خدمت گذاری در اختیار ما قرار گرفته است و باید سعی کنیم در جهت خدمتگذاری بهتر به مردم از این فرصت استفاده کنیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور با اشاره به حذف دفاتر اسناد رسمی گفت: قدم‌های خوبی در ارتباط با حذف دفاتر املاک برداشته شده است. در سراسر کشور 1370 نفر از همکاران ما به امر دفتر نویسی در ادارات ثبت اشتغال داشته اند و با این برنامه این همکاران در بخش‌های دیگری مشغول شده‌اند.

تویسرکانی گفت: با رفع موانع قانونی در روزهای پایانی این هفته شاهد حذف دفاتر دست نویس خواهیم بود که این امر توسط رئیس قوه قضاییه انجام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: بیش از 10 هزار نفر در دفاتر اسناد به امر دست نویسی اشتغال دارند که با افتتاح دفاتر الکترونیک توسط رئیس قوه قضاییه شاهد تحول خوبی در این زمینه خواهیم بود.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.