×

سال گذشته بیش از 8000 نفر از مجرمین مالی غیر عمد آزاد شدند

سال گذشته بیش از 8000 نفر از مجرمین مالی غیر عمد آزاد شدند

رئیس ستاد دیه کشور گفت در سال گذشته 8625 نفر از مرتکبین جرائم مالی غیر عمد از زندان‌ها آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند

سال-گذشته-بیش-از-8000-نفر-از-مجرمین-مالی-غیر-عمد-آزاد-شدند وکیل 

رئیس ستاد دیه کشور گفت: در سال گذشته 8625 نفر از مرتکبین جرائم مالی غیر عمد از زندان‌ها آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایسنا، سیداسدالله جولایی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که «این ستاد در سال 1369پایه گذاری شد»، افزود: در سال گذشته 8625 نفر از مرتکبین جرائم مالی غیر عمد از زندان‌ها آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی با بیان این‌که «در سال گذشته موفق شدیم 288 میلیارد تومان از اولیای دم، شکات و طلبکاران مالی افراد گذشت بگیریم»، گفت: سامانه‌ای در ستاد دیه استان به منظور اخذ کمک‌های مردمی تهیه شده که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان این‌که «امسال در 287 نقطه کشور مراسم گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شده است»، گفت: از محل این گلریزان‌ توانستیم 279 میلیارد تومان کمک‌های مالی مردمی جمع‌آوری کنیم.

رئیس ستاد دیه ارائه وام‌های قرض الحسنه بدون کارمزد را از دیگر اقدامات ستاد دیه کشور برشمرد و یادآورشد: امسال 200 میلیارد تومان در چندین بانک به این منظور در نظر گرفته شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.