×

هواداران نامزدها قانون را رعایت کنند

هواداران نامزدها قانون را رعایت کنند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت اصل مهم و اساسی در انتخابات حضور پررنگ مردم است و هر کسی هر تریبون و موقعیتی دارد باید به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کند

هواداران-نامزدها-قانون-را-رعایت-کنند وکیل 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت:اصل مهم و اساسی در انتخابات حضور پررنگ مردم است و هر کسی هر تریبون و موقعیتی دارد باید به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: باید انتخابات را جدی بگیریم و مشارکت مردم را در این عرصه مورد توجه قرار دهیم؛ چرا که اصل اساسی در انتخابات حضور پررنگ مردم است و این حضور تحکیم کننده مبانی انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: بی طرفی مجریان انتخابات در اعتمادسازی مردم موثر است؛ از این رو باید در انتخاب هیات‌های اجرایی نگاه‌های سیاسی وجود نداشته باشد و افراد معتمد، امین و بی طرف را به عنوان مسئول اجرای انتخابات تعیین کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: افرادی که قرار است رأی مردم را جمع آوری کنند باید از افراد امین و پاک انتخاب شوند؛ چرا که بر اساس فرمایش رهبری آنچه در دست ما در جریان انتخابات است، حق الناس است.

دادستان قزوین با اشاره به برگزاری نشست کمیته پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرای قزوین اعلام کرد: متاسفانه برخی قانون شکنی ها دیده شده که البته برای پیشگیری تذکر لازم را داده ایم و پس از این مرحله در صورت استمرار با برخوردهای قانونی پاسخ آن را خواهیم داد.

صادقی نیارکی یادآو شد: هواداران نامزدها باید قانون را رعایت کنند؛ چراکه در صورت تکرار و بی توجهی به تذکرهای قانونی تدابیر
لازم برای اِعمال قانون اجرایی می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.