×

میزان حقوق کارکنان دستگاه قضایی مناسب شان این دستگاه نیست

میزان حقوق کارکنان دستگاه قضایی مناسب شان این دستگاه نیست

میزان حقوق کارکنان دستگاه قضایی مناسب شان این دستگاه نیست

میزان-حقوق-کارکنان-دستگاه-قضایی-مناسب-شان-این-دستگاه-نیست وکیل 

آیت‌الله لاریجانی:
آماده استفاده از نخبگان حوزه و دانشگاه هستیم
میزان حقوق کارکنان دستگاه قضایی مناسب شان این دستگاه نیست    

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مسوولان عالی قضایی با مثبت ارزیابی کردن سفر مسئولان دستگاه قضایی به استان همدان، ضمن قدردانی از مردم و مسئولان این استان اعلام کرد: سفرهای استانی موجب تقویت بنیه دستگاه قضایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس قوه قضاییه گفت: مواجهه حضوری با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در سفرهای استانی همچنین موجب تقویت روحیه قضات و کارکنان و نیز شناخت مشکلات و تلاش برای رفع و حل و فصل آن خواهد شد.

وی تاکید کرد: میزان حقوق کارکنان دستگاه قضایی خصوصا کارمندان اداری مناسب شان این دستگاه نیست که می‌بایستی نسبت به حل این مشکل اقدامی صورت گیرد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به دیدار خود با روحانیون و نخبگان استان همدان گفت: در این دیدارها بر اراده دستگاه قضایی در نخبه‌گزینی و تعامل با حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها تاکید و اعلام شد که دستگاه قضایی آماده استفاده از نیروهای با تجربه و نخبه حوزه و دانشگاه است.

آیت الله لاریجانی در پایان بار دیگر از مردم و مسئولان استان همدان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس کل دادگستری و سایر مسئولان استان قدردانی کرد.

در آغاز جلسه مسئولان قضایی عالی قضایی این هفته روسای هیات‌های اعزامی به شهرستان‌های استان همدان گزارشی از نتایج سفر خود به شهرستان‌های مذکور را ارائه و در ادامه این جلسه بحث و بررسی پیرامون چگونگی نظارت دیوان عالی کشور بر اجرای صحیح قوانین در محاکم موضوع اصل 161 قانون اساسی با حضور تعدادی از قضات دیوان عالی کشور ادامه یافت.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.