×

اطلاعیه دادسرای تهران در خصوص بازرسی از یکی از ساختمانهای دانشگاه آزاد

اطلاعیه دادسرای تهران در خصوص بازرسی از یکی از ساختمانهای دانشگاه آزاد

اطلاعیه دادسرای تهران در خصوص بازرسی از یکی از ساختمانهای دانشگاه آزاد

اطلاعیه-دادسرای-تهران-در-خصوص-بازرسی-از-یکی-از-ساختمانهای-دانشگاه-آزاد

دادسرای تهران با صدور اطلاعیه ای از کشف و ضبط اسناد و مدارک زیادی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز، اسناد مالی غیر مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارش‌های مرتبط با یکی از متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری در بازرسی از یکی از ساختمان‌های مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، خبرداد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در این اطلاعیه آمده است: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نگهداری برخی از مدارک و اسناد دولتی و محرمانه خارج از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی در یکی از ساختمان‌های متعلق به آن دانشگاه ( طبقه ششم ساختمان محل استقرار دفتر هیات امنا ) و نیز تلاش عده‌ای برای خارج کردن این اسناد و مدارک از مرکز یاد شده، موضوع در دستور کار این دادسرا قرار گرفت.

این گزارش افزود: پس از بررسی موضوع و تایید صحت گزارش‌های دریافتی یاد شده توسط ضابطان ، دادستانی تهران چهارشنبه شب گذشته با صدور دستور قضایی مقرر کرد با حضور نماینده دادستان و رعایت موازین شرعی و قانونی برای یک نوبت از محل بازرسی و اسناد مذکور قبل از خروج کشف و مراتب صورتجلسه شد.

بر اساس این گزارش در پی بازرسی انجام شده از محل اسناد و مدارک زیادی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز ، اسناد مالی غیر مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارش‌های مرتبط با یکی از متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری کشف و ضبط شد.

این گزارش اضافه کرد: بازرسی یاد شده در چارچوب مقررات و توسط ماموران ذی‌صلاح صورت گرفته است و تمامی اسناد مکشوفه صورتجلسه شده و اینک توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است و دادسرای تهران طبق مقررات در مورد مدارک یاد شده متعاقبا اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.