×

حسین آبادی وکلا در گفتار و اعمال بسیار مواظب باشند

حسین آبادی وکلا در گفتار و اعمال بسیار مواظب باشند

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت شما عضو جامعه حدود 50 هزار نفری وکلا شدید و هر اقدام و هر گفتاری که هر کدام از شما داشته باشید به نام کل جامعه وکالت تمام می‌شود؛ لذا بسیار مواظب باشید

حسین-آبادی-وکلا-در-گفتار-و-اعمال-بسیار-مواظب-باشند

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: شما عضو جامعه حدود 50 هزار نفری وکلا شدید و هر اقدام و هر گفتاری که هر کدام از شما داشته باشید به نام کل جامعه وکالت تمام می‌شود؛ لذا بسیار مواظب باشید.

 امیر حسین‌آبادی در مراسم تحلیف 315 نفر از کارآموزان وکالت گفت: عزیزانی که امروز به کسوت وکالت در می‌آیید بدانید که وکالت شغل پر مسوولیت و  مهمی است. شغل وکالت یکی از حرفه‌هایی است که باید طبق قانون سوگند یاد کنید. شغل شریفی است که در متن سوگندنامه هم آمده و  تخلف از قسم این معنی را دارد که وثیقه را ضبط و به حراج می گذارند و وای بر روزی که شرافت انسانی به حراج گذاشته شود.

وی با بیان این‌که «امید کانون شما(وکلا) هستید و حمله به کانون فراوان است» گفت: در مقابل این موضوع که سهمیه چه معنایی دارد و شورای رقابت به آن  وارد می‌شود  باید ایستادگی کنیم؛  البته هنوز هم ایستادگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دیروز با رییس سازمان مالیاتی جلسه‌ای داشتیم و تفاهم شد که راجع به مالیات وکلا ترتیبی شود که یکسان پرداخت کنند و قرار شد هیاتی تهیه و راهکاری بگذارند که مالیات وکلا عادلانه و یکنواخت باشد.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز افزود: اگر شکوه و گلایه این است که چرا موکل برای ما تهیه نمی‌کنید باید بگویم که این گله خارج از عهده کانون‌هاست. شما عضو جامعه حدود 50 هزار نفری وکلا شدید و هر اقدام و هر گفتاری که هر کدام از شما داشته باشید به نام کل جامعه وکالت تمام می شود؛ لذا بسیار  مواظب باشید.

وی گفت: شما وکلا باید هر روز بر  علم و دانش خود بیفزایید؛ چراکه شما باید با علم و استدلال به قانون، کاری را انجام دهید  که حرفت‌ان را بپذیرند.

 در پایان این مراسم از 10 نفر از رتبه‌های برتر اولین اختبار سال 96  تقدیر شد.

همچنین لوح تقدیری به رضا جاودان که اجرای این مراسم را برعهده داشت و خود نیز از وکلای دادگستری است، اهداء شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.