×

نگارش مقاله علمی و حفظ احادیث ، مجازات 8 نفر از حاملان مشروبات الکلی

نگارش مقاله علمی و حفظ احادیث ، مجازات 8 نفر از حاملان مشروبات الکلی

رئیس دادگستری شهرستان رودان در اقدامی جالب برای 8 نفر از حاملان مشروبات الکلی تنظیم و نگارش مقاله و حفظ احادیث در خصوص مضرات مشروبات الکلی را به عنوان مجازات جایگزین حبس صادر کرد

نگارش-مقاله-علمی-و-حفظ-احادیث-،-مجازات-8-نفر-از-حاملان-مشروبات-الکلی

 رئیس دادگستری شهرستان رودان در اقدامی جالب برای 8 نفر از حاملان مشروبات الکلی تنظیم و نگارش مقاله و حفظ احادیث در خصوص مضرات مشروبات الکلی را به عنوان مجازات جایگزین حبس صادر کرد.

نگارش مقاله علمی و حفظ احادیث مجازات 8 نفر از حاملان مشروبات الکلینیک طبع قضای هرمزگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد:در پی دستگیری 8 نفر از حاملان مشروبات الکلی در شهرستان رودان، با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط موجود، حکم مجازات حبس آنان به حکم تهیه و تنظیم مقاله و حفظ احادیث با عنوان مضرات استفاده از مشروبات الکلی و حفظ احادیث موجود در این خصوص تبدیل شد.

رئیس دادگستری شهرستان رودان با اعلام این خبر اظهار داشت: رویه اخیر قوه قضائیه استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس برای مرتکبان جرائم با حبس‌های کوتاه‌مدت است.

وی تصریح کرد: در راستای همسویی با سیاست‌های قوه قضائیه و تاکیدات مکرر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، به صدور این رای مباردت کردم.

وی تأکید کرد: با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس فرد مرتکب دچار سرخوردگی ناشی از بدنامی زندان رفتن نخواهد شد ضمن اینکه با معارف ناب اسلامی در خصوص مضرات مصرف یا توزیع مشروبات الکلی در سطح جامعه آشنا خواهد شد.

این قاضی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه مرتکب جرم از انجام دستورات دادگاه در خصوص تحقیق و گردآوری مقاله و یا حفظ احادیث ائمه معصومین خودداری نماید مجازات حبس در خصوص وی اعمال می‌شود.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.