×

کلیات ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری در مجلس تصویب شد

کلیات ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری در مجلس تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اصلاح ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری که درباره بازداشت موقت متخلفان است را به تصویب رساندند و رسیدگی به جزییات را بر عهده کمیسیون قضایی و حقوقی گذاشتند

کلیات-ماده-242-قانون-آیین-دادرسی-کیفری-در-مجلس-تصویب-شد وکیل 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اصلاح ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری که درباره بازداشت موقت متخلفان است را به تصویب رساندند و رسیدگی به جزییات را بر عهده کمیسیون قضایی و حقوقی گذاشتند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (چهارشنبه) کلیات طرح اصلاح ماده 242 قانون آیین دادرسی کیفری را با 169 رای موافق، 20 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 225 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

سپس مسعود پزشکیان که اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: برای رفع اشکالات مندرج در طرح برای ارجاع آن به کمیسیون رای گیری می‌کنیم که در پی این اعلام مجلس وارد رای گیری شد که از 223 نماینده حاضر در جلسه 132 نماینده با این پیشنهاد موافقت کردند.

امیرحسین قاضی‌زاده هم گفت: چون کمیسیون قضایی و حقوقی این طرح را بررسی و اعلام نظر نکرده است، طرح با این موافقت به کمیسیون ارجاع می‌شود تا پس از بررسی و رفع اشکالات جزییات، در دستور کار مجلس قرار گیرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.