×

پرونده قتل یک وکیل دادگستری در لنگرود به دادگاه ارسال شد

پرونده قتل یک وکیل دادگستری در لنگرود به دادگاه ارسال شد

وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پوررجبی-وکیلی که در مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله کشته شد- از صدور کیفرخواست برای متهم این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داد

پرونده-قتل-یک-وکیل-دادگستری-در-لنگرود-به-دادگاه-ارسال-شد

وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پوررجبی-وکیلی که در مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله کشته شد- از صدور کیفرخواست برای متهم این پرونده و ارسال آن به دادگاه خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: پرونده  موکلم با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری یک شهرستان رشت ارسال شده است.

وی افزود: برای متهم پرونده به اتهام حمل و نگهداری غیرمجاز اسلحه و قتل عمدی قرار مجرمیت (جلب به دادرسی) صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: موضوع ماده 387 و 388 قانون آیین دادرسی کیفری (اگر وکلا اعتراضی دارند ظرف ده روز اعلام کنند) به ما ابلاغ شده و ما به دلیل اینکه تمام موارد را دادسرا  اعمال کرده ایرادی از آن نگرفتیم.

به گزارش ایسنا خرمشاهی  وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پور رجبی 31 تیرماه به ایسنا گفته بود که  مرحومه پور رجبی 30 اردیبهشت ماه سال جاری مقابل دادگستری لنگرود توسط شخصی که  قبلا رابطه کاری با او داشت کشته شد. متهم با اینکه متاهل بود اصرار به ازدواج با مرحومه پوررجبی را داشت و مدام مرحومه را تهدید می‌کرده و همان موقع هم پرونده در این خصوص تشکیل  و وی محکوم می‌شود اما او تهدیداتش را ادامه داده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.