×

خرید و فروش اقلام امدادی هلال احمر پیگرد قضایی دارد

خرید و فروش اقلام امدادی هلال احمر پیگرد قضایی دارد

هرگونه خرید و فروش اقلام امدادی طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده و قابل پیگرد قضایی است

خرید-و-فروش-اقلام-امدادی-هلال-احمر-پیگرد-قضایی-دارد وکیل 

تهران- ایرنا- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هرگونه خرید و فروش اقلام امدادی طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده و قابل پیگرد قضایی است.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، محمودرضا پیروی عصر دوشنبه و پس از دستور دادستان کل کشور و دیدار با معاونین ایشان از هماهنگی کامل و اقدامات ارزشمند قوه قضاییه برای برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو قدردانی کرد.
وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خرید و فروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر اذعان داشت: کلیه اقلام امدادی بویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر بطور رایگان بین آسیب دیدگان از حوادث و طبق پروتکل های مشخص توزیع می شود و اقلام زیستی – امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست.
وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی- انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.